Toon posts:

HP 640B (DVD writer) brandt nogal langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, wie van jullie kan mij helpen?

Ik heb een HP 640b DVD WRITER die nogal erg langzaam brand. Firmware versie E152. Ik heb overal gezocht om dit probleem op te lossen, echter zonder resultaat. Tevens heb ik gezocht naar nieuwe firmware, maar op de HP site zelf is er niets over te vinden.

Besturingssysteem is XP
Brandprogramma Nero 6
Computer: HP Pavillion (nog geen half jaar oud)

Newbie |:( ;(

Bedankt alvast!

Verwijderd

Volgende keer je Caps knop ook nomineren voor een nieuw topic?

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:40:
Volgende keer je Caps knop ook nomineren voor een nieuw topic?
Nuttige reply ook ;)

De startpost is trouwens een maand oud, maar aangezien de topicstarter een halve week geleden nog op het forum is geweest toch een reactie:
Wat versta je precies onder "nogal langzaam branden"? Dit is erg subjectief. Heb je getest met meerdere brand programma's en meerdere merken cd/dvd?

[ Voor 7% gewijzigd door .daan op 22-01-2006 21:46 ]

public void ik()

Verwijderd

Topicstarter
Daantjuh schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:45:
[...]
Nuttige reply ook ;)

De startpost is trouwens een maand oud, maar aangezien de topicstarter een halve week geleden nog op het forum is geweest toch een reactie:
Wat versta je precies onder "nogal langzaam branden"? Dit is erg subjectief. Heb je getest met meerdere brand programma's en meerdere merken cd/dvd?
Hij werkt inmiddels optimaal, heb HP gebeld, bleek aan de instellingen te liggen en ik heb een nieuwe firmware erop gezet!

In iedergeval bedankt voor jullie reacties allemaal! Probleem is opgelost _/-\o_ :)