Coolermaster 450w realpower, garantie?

Pagina: 1
Acties:

• john_ven24
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10-2024
Oke, hier mijn verhaal, ik heb dus de coolermaster 450 watt realpower voeding, maar deze doet het nu niet meer (getest op ander moederbord), ik heb de spanningslijnen nog niet gecontroleert maar ben bang dat er iets mis is met de 3.3 volt lijn, drives spinnen, ventilators draaien, maar hij boot niet. Nu heb ik deze 8 maanden ofzo geleden gekocht bij mycom, dus er zit nog garantie op, echter....

Ik heb die grote lelijke stikker van de zijkant afgehaalt (netjes met een fohn, dus is nog heel) dus nu vraag ik me af of ze erin trappen als die stikker er niet opzit. Aan de andere kant van de voeding zit namelijk dezelfde stikker, maar dan zou ik er wel de plakresten vanaf moeten halen, weet iemand hoe dat moet? Of heeft iemand een tip om de sticker er netjes terug op te plakken? Voor ik de voeding terugbreng.

ps. Het is zo'n plastic sticker, geen papiere.

[ Voor 4% gewijzigd door john_ven24 op 22-12-2005 11:55 ]

SH|T Happens

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 10:11
Zo'n sticker mag niks uitmaken, het gaat er meer om of het veiligheidszegel (mits aanwezig) niet verbroken is..

Systeem Specs

• john_ven24
Occy74 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:56:
Zo'n sticker mag niks uitmaken, het gaat er meer om of het veiligheidszegel (mits aanwezig) niet verbroken is..
Er zit geen veiligheidszegel op, wel een engrish (chinees engels) boodschap dat je 'm niet open mag maken omdat je dan de zegel scheurt (welke zegel?) en de garantie verloopt.

SH|T Happens

Verwijderd

Ik zou gewoon de lijmresten van de voeding netjes verwijderen. En dan gewoon binnen doen voor garantie. Als er dan moeilijk over gedaan wordt dat er een plakker ontbreekt (wat mij onwaarschijnlijk lijkt), kan ja daarna nog altijd eens proberen nadat je de plakker netjes hebt teruggeplakt.

• Bucky-
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-02 15:53
Modbreak:Topickaping is ongewenst. Start een eigen topic :)

[ Voor 90% gewijzigd door BalusC op 22-12-2005 19:43 ]

Verwijderd

Persil is own3d by BalusC \o/

Verwijderd

mijn realpower zit wel zo'n zegel op, is een sticker op een van de schroefjes bovenop (bij de fan).
waranty void if removed staat erop.
Alle andere stickers doen niet ter zake, je mag em enkel niet openmaken en dat lukt niet zonder dat kleine stickertje te beschadigen.

• john_ven24
Oke mensen het is al opgelost, mijn monitor heeft bnc en dsub aansluitingen en had de schakelaar op verkeerde stand staan 8)7 het is dus niet de voeding maar het moederbord, ai ai ai. :'(

SH|T Happens

Pagina: 1