Oke, hier mijn verhaal, ik heb dus de coolermaster 450 watt realpower voeding, maar deze doet het nu niet meer (getest op ander moederbord), ik heb de spanningslijnen nog niet gecontroleert maar ben bang dat er iets mis is met de 3.3 volt lijn, drives spinnen, ventilators draaien, maar hij boot niet. Nu heb ik deze 8 maanden ofzo geleden gekocht bij mycom, dus er zit nog garantie op, echter....
Ik heb die grote lelijke stikker van de zijkant afgehaalt (netjes met een fohn, dus is nog heel) dus nu vraag ik me af of ze erin trappen als die stikker er niet opzit. Aan de andere kant van de voeding zit namelijk dezelfde stikker, maar dan zou ik er wel de plakresten vanaf moeten halen, weet iemand hoe dat moet? Of heeft iemand een tip om de sticker er netjes terug op te plakken? Voor ik de voeding terugbreng.
ps. Het is zo'n plastic sticker, geen papiere.
Ik heb die grote lelijke stikker van de zijkant afgehaalt (netjes met een fohn, dus is nog heel) dus nu vraag ik me af of ze erin trappen als die stikker er niet opzit. Aan de andere kant van de voeding zit namelijk dezelfde stikker, maar dan zou ik er wel de plakresten vanaf moeten halen, weet iemand hoe dat moet? Of heeft iemand een tip om de sticker er netjes terug op te plakken? Voor ik de voeding terugbreng.
ps. Het is zo'n plastic sticker, geen papiere.
[ Voor 4% gewijzigd door john_ven24 op 22-12-2005 11:55 ]
SH|T Happens