Toon posts:

Goede share tool voor netwerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een tool waarmee je gemakkelijk bestanden mee kunt delen over een netwerk, dit heb ik namelijk nodig voor op school waar je geen mappen etc kunt delen.
Met de search kon ik helaas weinig nuttigs vinden.
Wat helemaal handig zou zijn is dat je nicknames bij dat programma kunt gebruiken om makkelijker verbinding met elkaar te krijgen.

Ik hoop dat iemand nog wat leuks weet,
mgv redstorm

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je niet een FTP servertje opzetten, en dan met FTP alles overzetten :)
Trouwens kan je misschien niet met de systeembeheerder babbelen voor een aparte schijf in de server oid? Dat hebben wij (klasgenoten + ik) wel kunnen regelen.

[ Voor 52% gewijzigd door Outerspace op 22-12-2005 11:40 ]

Wauw, een sig!

• Berik
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
Wat jij beschrijft kan met ongeveer elk p2p-programma.
Je hoort over LAN-Party's vaak dat ze een DC++ hub (server) opzetten voor het leechen, misschien dat dat een idee is.

Verder zou ik inderdaad zoals Outerspace al zegt eens met je systeembeheerder gaan praten, want als je geen mappen kan delen, denk ik dat de kans zeer klein is dat je zelf "tooltjes" kan installeren.

Je geeft verder niet aan waar je het voor nodig hebt, maar anders zou een gezamelijk ftp-accout of gezamelijke netwerk-schijf kunnen helpen.

Verwijderd

Op school zul je dit moeten regelen met je systeembeheerder. Die vindt het vast niet leuk als jij allerhande tooltjes gaat installeren om dit te bereiken.

Dit topic is gesloten.