Toon posts:

MX6000i firmware update problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
LS,

Ik heb een probleem met de firmware van mijn philips mx6000i. Ik heb gisteren de firmware geupdate nadat ik een mailtje van philips had gekregen dat er nieuwe firmware was. Dom dus, had ik nooit moeten doen (alhoewel het apparaat het zelf had gedaan als het versie gechecked had).

Ik kan nu de TV/AUX functie niet meer gebruiken het apparaat crashed onmiddelijk zodra je dit selecteerd.

Ik heb op streamiumcafe.com gebruikers gezien die het zelfde probleem hadden maar geen oplossing.
Op de officiele streamium forums van Philips het zelfde verhaal. Meerdere mensen die dit ook hebben maar geen oplossing beschikbaar.
Ik heb Philips gebeld, geen oplossing ik zou moeten afwachten.

Wat ik al geprobeerd heb:
- Firmware downgraden --> Kan niet, het is een min of meer verplichte upgrade
- MX6000 alleen aan, andere apparatuur zoals tv uit en dan proberen of de functie werkt --> Geen succes
- Resetten van het systeem heeft geen zin, het apparaat gaat onmiddelijk automatisch updaten met de laatst beschikbare update.

Toevallig een die-hard tweaker met zelfde probleem die dit op heeft kunnen lossen?

Ik ben zowiezo geintresseerd om in contact te komen met andere MX6000i bezitters en zo te horen welke media managers zij gebruiken etc.

Groeten,

Janwillem Top