ik ben in het bezit van een mda compact en tomtom nav 5 nu staat er op de website van tomtom dat je ook rechtstreeks van je contact personen kunt navigeren maar ik krijg het niet voormekaar in route 66 werkt het wel als je dan een contactpersoon selecteert berekend hij de route wel maar in tomtom krijg ik niet voor mekaar en van de uitleg op hun website word je ook niet veel wijzer weet iemand hier een oplossing voor?
in de lijst met contactpersonen klik je de contactpersoon aan(houdt ff ingedrukt op contactpersoon) en in het menu wat verschijnt kies je voor "navigate to"
of als je de contactpersoon al geopend hebt dus zodat je alle gegevens kunt zien kies je onderin voor "tools" en dan voor "navigate to"
of als je de contactpersoon al geopend hebt dus zodat je alle gegevens kunt zien kies je onderin voor "tools" en dan voor "navigate to"
dit werkt niet bij mij er staat een hoop in maar niet navigate to bij route 66 gaat dit wel maar niet bij tomtom
offtopic:
boss1, je tekst is zo zonder Hoofdletters, en leestekens erg lastig leesbaar. Gebruik voortaan ajb. gewoon even dus hoofdletters aan het begin van een zin en gebruik komma's en punten op de juiste plaatsen
boss1, je tekst is zo zonder Hoofdletters, en leestekens erg lastig leesbaar. Gebruik voortaan ajb. gewoon even dus hoofdletters aan het begin van een zin en gebruik komma's en punten op de juiste plaatsen
Maar ik begrijp dat je en Route66 en TomTom5 hebt geinstalleerd? Het kan maar naar een van de twee gelinkt zijn neem ik aan. Als je TT5 wilt ipv. R66, verwijder beide even en herinstalleer TT5 (en enige updates). Dat lijkt me makkelijker dan het achterhalen van bijv. de juiste regkeys
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
heb net de update erop gezet en nu werkt het
[ Voor 94% gewijzigd door boss1 op 23-12-2005 18:30 ]