[Reviews Gezocht] HDD Geluids Niveau

Pagina: 1
Acties:

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:36
Goeie morge,

Ik wil binnenkort een raid5 array van 5 hdd's gaan kopen, de hdd's moeten 300GB SATA schijven worden. Ik was van plan om maxtor's te nemen, maar omdat het vrijveel hdd's zijn zit ik te zoeken naar de stilste schijven. Ik heb daarvoor op verschillende site's gezocht (X-Bit, Storagerevieuw, THG) maar heb niets kunnen vinden over geluidsproductie onder stressed toestand. Op Storagerevieuw heb ik wel een lijst gezien met IDLE hdd's maar hier heb ik niet zo veel aan ( LINK ).
Dus mijn vraag is :
Zouden mensen hun ervaringen kunnen posten van hun 300GB SATA Schijven, of website's met revieuws, het liefst een lijst met meerdere hdd's .

M.v.gr.

Robin Masters

PS : als er genoeg revieuws zijn gepost wil ik in de TS wel een schema maken van hdd's, zodat mensen hier ook kunnen kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Sc0tTy op 22-12-2005 10:57 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik heb daarvoor op verschillende site's gezocht (X-Bit, Storagerevieuw, THG)
En Tweakers.net heb je schaamteloos over het hoofd gezien?

http://tweakers.net/reviews/cat/50 ;)

In bijvoorbeeld de meest recente 3,5" HDD review zie je een leuk vergelijkingstabelletje: reviews: Seagate Barracuda 7200.8 400GB review.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:36
:o dat is precies wat ik zocht :), ik heb bij tweakers wel gezocht alleen bij nieuws , en daar staan T.net revieuws natuurlijk nie bij |:( 8)7

mijn dank is groot

Topic mag gesloten worden

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Verwijderd

Kijk eens op www.silentpcreview.com. Daar staan uitgebreide tests van harddisks en hun geluidsniveau. :)