"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Godfather Bodybuilding topic reeks
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Kan (en wil) je terug naar Restore Point anders?
Godfather Bodybuilding topic reeks
Dat andere zal overigens gewoon een (onbekende) bug in windows zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Glashelder op 22-12-2005 09:10 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
heel toevallig misschien iets misgegaan tijdens de installatie denkik, foutje bij het overschrijven van cd naar disk, ofwel ergens iets gemist ofzo?
mogelijke oplossing: in prompt of met repair console een explorer.exe overschrijven van een andere pc naar de jouwe
Get Airflow, save the world.
maar hoe het erop komt, tjah, dat is toch echt aan jou.
Bij het overschrijven van cd naar disk? Hoe kan dat? Een bitje laten vallen ofzo?diedazz schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:07:
aangezien ik zie dat je taakbalk enzovoort weg is en je programmas allemaal geminimaliseerd op de plaats staan waar de taakbalk staat, zou ik denken dat het iets te maken heeft met explorer.exe
heel toevallig misschien iets misgegaan tijdens de installatie denkik, foutje bij het overschrijven van cd naar disk, ofwel ergens iets gemist ofzo?
mogelijke oplossing: in prompt of met repair console een explorer.exe overschrijven van een andere pc naar de jouwe
@ TS Ik zou zelf gewoon een reinstall doen, zeker bij zulke übervage problemen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Is inderdaad mogelijk, alhoewel dit meestal werd wordt opgevangen door het installatieprogramma. Resulteert vaak in de welbekende CRC errors, die je mogelijk ook wel eens hebt als je grote bestanden kopiert via het internet (Linux disto's bijvoorbeeld). Je kan proberen de explorer.exe van een andere PC te kopieren, of misschien een repair uit te voeren via de XP installatie CD.CodeCaster schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:04:
[...]
Bij het overschrijven van cd naar disk? Hoe kan dat? Een bitje laten vallen ofzo?
@ TS Ik zou zelf gewoon een reinstall doen, zeker bij zulke übervage problemen.
superB
superB
Nee, want als je SP2 installeert, worden de bestanden die het vervangt gebackupt. Bij een slipstreamed installatie zijn die bestanden al vervangen, en worden de oudere versies niet meegekopiëerd.inXs schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:40:
Die kan je niet deïnstaleren?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...