pc samenstellen miclukt help!!

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys

Gisteren heb ik mijn pc proberen samenstellen en dat is heeeeeel jammer genoeg mislukt!
Toen ik alles aansloot hoorde ik nog iets en alles viel uit (hij heeft niet gedraaid enkel een geluidje gehoord). De plon van ons huis is ook uitgevallen. We hebben dan nog keer proberen maar pc gaf geen kick meer, de OCZ powerstream 600Watt voeding zou kapot zijn. Alles was gloednieuw.
Ik wacht echter al zeer lang achter deze pc en volgende week is er hier dinsdag-woensdag een lan bij mij thuis en ik zou zo graag mijn nieuwe pc hebben. Nu moet ik mijn voeding terugsturen naar de winkel 'tones' en dan krijg ik een nieuwe terug maar dat halen we nooit voor volgende week. Wat zou deze fout kunnen zijn? Ik denk dat alles normaal aangesloten zit. Jammer dat tones in mechelen zit en ik in oost-vlaanderen maldegem. Anders kwam ik gewoon af naar hun en dat zij dat maakten maar een Antec true power 2 550€ die ze blijkbaar op stock hebben. Mijn ouders kunnen me ook niet voeren naar daar, dus ik ga momenteel dood!!

wiz

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
tjah kapot is kapot, nix aan te doen vrees ik.

Het GeForce 7800 GT en GTX Topic - Deel 7 (dit heb je nu al 3 keer gepost) 8)7

Misschien kan een vriend of familie rijden> ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Wat is het doel van dit topic? Het is hier geen klaagbaak...............

Hier kon uw advertentie staan

Verwijderd

Topicstarter
emotionele steun :)
Misschien dat jullie toch iets weten wat ik toch misdaan kan hebben. Ik vind het gewoon zo raar dat die gloednieuwe OCZ voeding eraan is??

• CopperCAT
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-08 19:53

CopperCAT

Cu --> Cu(2+) + 2e-

Op het forum van Tones.be stond een tijdje geleden dit:
We hebben DFI en OCZ ( voedingen ) on hold gezet. Er was gewoon te veel RMA van die producten. Bij de voedingen ging 65% stuk binnen de maand....

Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:44
Uit de manier hoe je post en hoe je over je computer probleem praat heb ik niet echt het idee alsof je veel van computers weet.

Haal de computer nog eens een keer helemaal uit elkaar en schroef hem daarna weer in elkaar. En lees de handleidingen goed door! Waarschijnlijk ben je gewoon ergens een kabeltje vergeten.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
Is er zelfs kans op dat mijn voeding of zelfs moederbord er helemaal aan is?

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

wtf is een plon?

I'm not as think as you stoned I am

• ChaZy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-09 21:34
en wat is miclukt?

Verwijderd

Topicstarter
Dat hij aan geen kanten reageert, niet opstart!!
:'(

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 08:29
Natuurlijk! Een kapotte voeding kan een moederbord (of meer) opblazen.

Ik zou zeggen: even uithuilen dat je pc niet werkend kan zijn voor je LAN, voeding opsturen, netjes wachten op nieuwe voeding, en dan verder bouwen/proberen/testen.

Of je maakt iedereen in je (virtuele) omgeving dusdanig gek dat ze je naar Tones brengen.

In ieder geval: sterkte, lees wat FAQ's over pc's, pc's bouwen, troubleshooten etc
(GoT, howstuffworks.com ofzo)

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

dus ik ga momenteel dood!!
Mooi, kan dit topic ook dicht :)

Mocht je herleven en tot bezinning komen, neem dan het PMG Beleid door, vóórdat je weer een "Help, mijn PC doet het niet!" topic wil starten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.