Toon posts:

Vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal.

Ik wil graag mijn buurman aansluiten op mijns/ons netwerk zoat hij kan meegamen met ons en ook internetten kan via onze verbinding. Het probleem is echter dat mijn buurman niet naast ons woont, maar tegenover ons aan de andere kant van de straat. Wat zijn dan nu de mogelijke oplossingen voor dit probleem op te lossen.

alvast bedankt,

mzzl

Verwijderd

Draadje over straat :?, of zonder draadjes. Met golfjes. Wel best duur trouwens.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
misschien 's nachts stiekum de straat openleggen en een draadje leggen..

en als je het legaal wil doen misschien een draadloos netwerk.. ik weet niet hoe ver dat gaat.. zal wel te zwak zijn om naar een ander huis te 'netwerken'...

Verwijderd

Draadloos komt ver genoeg. Makkelijk 100m. Je moet al in een klein boerengehucht wonen waar er tig weitjes tussen liggen, wil je het niet halen. Je zit wel vast aan een snelheid van ong. 11 Mbps. Ik weet niet of dit lekker gamed (ben zelf niet zo'n gamer).

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

gewoon een lekker kabeltje over de straat spannen. Heb ik ook gehad een tijdje. Op 2 hoog, in Den Haag. Gewone straat waar verkeer door rijd.
Zal er gelijk bijzetten hoe je dat moet doen. Je laat uit het eene raam de kabel zakken. Aan de overkant laat je een touwtje zakken. Je knoopt het touwtje aan je kabel, en heist hem op. Heel simpel, maar als je het niet weet kan het je veel tijd schelen :)

...gamen blijft leuk...