| Informatie: |
Ik heb ook al gezocht, en ook een topic gevonden waar iemand bijna hetzelfde moederbord en videokaart had, maar daar was nog geen antwoord op gegeven, dus vandaar dat ik maar een nieuwe post heb aangemaakt. Ik heb dus vaak artefacts sinds ik spelletjes speel met mijn nieuwe GeForce kaart. Gister toen ik SplinterCell had geinstalleerd had ik geen problemen, maar toen ik vandaag weer even speelde, kreeg ik eerst wat kleine artefactjes te zien, daarna werden het er meer en werden ze groter. Het zijn meestal alleen driehoekige en platte balkvormen, als ik er eerst vanaf de rechterkant naar kijk zie ik ze gewoon, maar als ik ernaar kijk vanaf de linkerkant dan zie ik het niet meer. Sommige gaan ook gewoon dwars door het hele speelveld heen. Ik wil zeer graag weten wat hier nou de oorzaak van is, want aangezien ik nogsteeds garantie heb op deze kaart, zou ik hem e.v.t kunnen ruilen, of inruilen en wat extra betalen voor een betere kaart. Want ik baal hier echt hard van. Ik heb onder de kaart ook al een extra 80x80mm fan neergezet die de hele kaart koelt. Dus het lijkt mij dat het daar niet aan kan liggen. Mijn 400W Huntkey voeding zou ook voldoende moeten zijn. Kan iemand mij A.U.B helpen?! ps. als er meer informatie nodig is, vraag het dan. |
| Systeem: |
- Asus P4S8X-X - Intel Pentium 4 CPU 2.66GHz - MSI GeForce NX6600 256MB DDR - 512MB PC2700 Kingston - Huntkey 400W Voeding Forceware 81.95 Drivers DirectX 9.0c |
| Problemen bij o.a. |
- SplinterCell Chaos Theory - Need For Speed Most Wanted - America's Army - Diablo 2 Lord Of Destruction |
| Screenshots: |