[XP/2003] IE6 favorieten zijn niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 23:07
Ik heb een vreemd probleempje.
Bij een user op een Laptop heb ik het probleem dat de favorieten werkbalk aan de linkerkant van de browser grijs blijft. Eerst heb ik in het register gekeken, daar stond de instelling verkeerd. Dit hielp niet. Daarnaast heb ik naar de rechten gekeken ook die staan goed. Als ik naar de map ga
%USERPROFILE%/Favorieten dan heb ik daar gewoon toegang toe met die user. Ook op de server.

Ik zou het verder niet weten ik hoop dat jullie mij wel kunnen helpen

Check dit en help mee!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit heb je met alle users die op die laptop aanloggen of enkel met een user?
Heb je iets van een beperkende GPO ofzo toegepast staan? :)

• DaMoUsYs
Het is op 1 laptop en met 1 user. ik heb geen GPO's op dat gebied ingesteld. alleen op beveileging en software distributie heb ik dingen ingesteld en dat doet ie hartstikke goed.
en gister heb ik ook een update van acrobat reader willen installeren en die zei dat hij geen rechten had in %USERPROFILE%/Favorieten maar ik heb naar alle rechten gekeken en hij heeft gewoon FC dus dat snap ik niet

Check dit en help mee!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou het een mogelijkheid zijn om anders eens via take ownership de hele map op de server en client de user full control te geven? En de user als eigenaar van alle files instellen? Misschien is er een map read-only gemaakt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• DaMoUsYs
De user heeft overal al Full Controll op
de effectieve beveileging geeft dat ook al aan
Share Permissies en NTFS Permissies zijn dus goed

Check dit en help mee!

• DaMoUsYs
Niemand meer een idee ?

Check dit en help mee!

Verwijderd

Staat er in de log van de laptop misschien iets wat betrekking heeft met dit probleem?

• DaMoUsYs
Nee er staat niks in de logboeken en ook op de server kan ik er niks over terugvinden

Check dit en help mee!

• DaMoUsYs
het is opgelost. op een PC waren de favorieten verplaats naar de D schijf en die PC is daarna niet meer aangegaan en nu heb ik het op die PC weer terug gezet. De favorieten dus weer teruggeplaatst. En het profiel goed afgesloten. nu is het dus weer goed.

Check dit en help mee!

Pagina: 1