Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Intro :

Het leek me leuk om hier een topic voor te openen, het is een leuke compacte telefoon voor mensen die geen extra poespas op de mobiel wensen maar een leuk eenvoudige mobiel.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/6030/6030_phonefeatures.jpg
De Nokia 6030 zelf :) :

De voorkant :
Afbeeldingslocatie: http://rockage.persiangig.com/image/Nokia%206030/6030_3.jpg

De zijkant en achterkant :
Afbeeldingslocatie: http://mobimarket.com.ua/foto/nokia/6030-2.jpg

De eigenschappen :
Partnumber 6030

Netwerkverbindingen
GSM netwerken dual-band
Netwerk frequenties 900, 1800
GPRS class 6
WAP 2.0

Display
Kleurendisplay : Ja
Aantal kleuren 65536
Resolutie 128 x 128 pixels

Prestaties
Intern geheugen 3 MB
Batterij Li-Ion
Batterijspanning 900 mAh
Stand-by tijd 300 uur
Gesprekstijd 180 min.

Bellen en gebeld worden
Telefoonboek 300 nummers
Laatste nummergeheugen
Tril-functie
Handsfree speaker

Functies
Tekstvoorspelling T9
MMS v
Beltonen toevoegen v
FM-radio v
Internet browsing v
Organizer functies agenda
Overige functies calculator, spelletjes, java

Formaat
Gewicht 90 gram

Kleur(en) zwart; zilver; champagne
Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 10,4 x 4,4 x 1,8 cm

De telefoon is al voor 99,99 verkrijgbaar bij T-Mobile.

Blij Met Wilco

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Al ervaringen?

Verwijderd

Een lekker simpele telefoon, geen toeters bellen en nog wat toeters en bellen.

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
De telefoon opzich werkt lekker, ik heb de telefoon aan me vriendin gegeven en me vorige ( 3120 ) weer in gebruik genomen ivm een T-Mobile kwaal, als je een thema of beltoon insteld en dan weer uit doet en weer aan staat het weer op standaard, veel instellingen bewaart hij wel maar de andere weer niet, ik had hem naar de Nokia Service Point gebracht, ze zeiden dat ze hem gerepareerd hadden maar zogauw ik hem weer terug had en weer aan deed en weer uit/aan na wat instellingen te hebben veranderd was de boel weer standaard helaas, de fout ligt dus gewoon bij T-Mobile, Nsp had namelijk een firmware update gedaan na de nieuwste.

Maar voor de rest is het een erg simpel en fijn telefoontje, radio er op werkt ook goed, handig dat je de zenders kunt bewaren en allemaal kan bedienen door het afstandsbedieningtje die aan de meegeleverde headset zit.

Headset is niet de de beste kwaliteit.. het lijkt wel het goedkoopste / dunste plastic wat er is maarja... altijd mooi mee genomen dacht ik zo.

Het is de 100 euro wel waard maar als je hem aanschaft zorg dan dat je de telefoon eerst mag uit proberen in de winkel om te voorkomen dat je het zelfde kwaaltje als hier hebt.

Oja hij heeft 1 groot plus punt ( vindt ik ) : de toetsen werken allemaal erg fijn, vooral met sms'n gaat het lekker soepel.

Blij Met Wilco

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 22:11
Ik heb thuis een ringtone convertor. Ik wil zelf een ringtone maken, op mijn webspace zetten en dan via wap downloaden (heb geen datakabel) weet iemand wel formaten/extensies dit toestel ondersteund? (Midi is me wel al gelukt :))

[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 13-03-2006 13:32 ]