Toon posts:

6600 GT Gigabyte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een 6600 Gt van gigabyte

als ik spellen speel dan krijg ik alle maal strepen door mijn beeld heen(die recht door mijn beeld heen lopen of stukjes van een gezicht van een popje dat ik mis), dat is na een 20 min spelen
ik weet nie wat dit is. Kan dit mss aan mijn voeding liggen die is 250 w verder heb ik 1 gig werkgeheugen en een pentium 4 2.53 HZ

ik weet nie of iemand hier ook last van heeft gehad of zo maar ik hoor het wel alvast bedankt.

kan begrijpen dat je niet snapt wat ik bedoel ik wil graag een foto sturen maar kan ik er hier niet bij zetten dat lukt niet mail dan even naar pietje107@hotmail.com

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

een 300 watt voeding word aan bevolen, haal zoiezo dus een sterkere A merk voeding...
wat zijn de temperaturen van de kaart, omdat het pas later optreed kan het zijn dat de kaart te warm is, kijk anders of het met onderclocken nogsteeds voorkomt (zo niet kan het aan meerdere dingen liggen, de voeding zakt na een tijdje in qua voltages etc. of de kaart word te heet)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 00:53

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

(jarig!)
Wat GoldenSample zegt zijn precies de dingen die je moet checken.

En ook niet onbelangrijk. Welke drivers gebruik je? :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
de temp wordt niet hoger als 42 grade dus dat gaat wel dacht ik drivers zijn de laaste dus blijft voeding over zal morge ff kijken wat ik kan doen laat nog wel weten maar alvast bedankt :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je niet een screenshot posten (gewoon plaatje uploaden en de link hier plaatsen)?
Als je namelijk strepen door je beeld hebt lopen zou het goed kunnen dat je geheugen op die kaart brak is. Daar kun je niets tegen doen, behalve dan de kaart vervangen.

En ik zou je e-mail even weghalen uit je post, dat kun je namelijk gewoon in je profiel zetten :)

Verwijderd

heb je een passief of actief gekoelde kaart ?
PS 42 graden is wel erg laag als die gestressed is.
Ik neem aan dat je deze hebt gemeten toen die iddle was.
Ik heb de passief gekoelde kaart van gigabyte en die word rond de 80 a 90 graden na een uurtje gamen.

Hierbij heb ik een goede airflow door de kast 2x 120 mm en 1 x 92 de koel vent van gigabyte zelf gebruik ik niet.

Dus ik zeg ook check je temp nog een goed en zeker je voeding vervangen ja.

Verwijderd

Topicstarter
wat zou ik nemen zou 350 w genoeg zijn als ik nog wat koelertjes er bij zet en zo ? iemand een tip?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Antec V2.0 350 watt voeding'kje ofzo :)

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

Verwijderd

ik heb zelf een 480 watt van tagan ben er zeer tevreden over. Is niet een van de goedkoopste maar wel lekker stil en en veel power en vooral stabiel.

PS ik zou wel rond de 400 a 500 watt gaan zitten is bijna niks duurder en als je toch een nieuwe moet kopen.

Wat is je temp nu gestresed dan?

Verwijderd

Topicstarter
Wat is je temp nu gestresed dan? wat betekent gestresed

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:41:
Wat is je temp nu gestresed dan? wat betekent gestresed
onder volle belasting of wel na een paar gamen.
en is die passief of actief gekoeld dus zit er een fqan op of niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 15:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
neej zit geen fan op en ik heb nu ff niet mijn kaart zwaar belast schijnt niet zo goed te zijn als je nog een lichte voeding hebt ik weet nie of het nu na een paar weken al schadelijk is want ik heb het gister pas ondekt dat het daar aan licht daarom mss vanavond andere of anders morge ben ff aan het kijken wat de koste ongeveer zulle zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:59:
neej zit geen fan op en ik heb nu ff niet mijn kaart zwaar belast schijnt niet zo goed te zijn als je nog een lichte voeding hebt ik weet nie of het nu na een paar weken al schadelijk is want ik heb het gister pas ondekt dat het daar aan licht daarom mss vanavond andere of anders morge ben ff aan het kijken wat de koste ongeveer zulle zijn
Je hebt dus dezelfde kaart als mij. zie website.
Dan is vraag 1 hoeveel fans heb je in je kast zitten?
Ik heb zoals al eerder vermeld 2x120 mm en 1x 92mm fan. met deze fans op normale snelheid 800 rpm voor de 120mm en 1000 rpm voor de 92 mm word mijn kaart ongeveer maximaal 90 graden c
dus 42 graden kan nooit lijkt mij onder belasting! idlle wel.
Mocht je niet zoveel fans hebben zorg er dan voor dat je deze krijgt of gebruik de fan die gigabyte standaard mee levert.
128 graden is namelijk het maximum voor deze kaart.
PS de voedingen moet je ook vervangen hoor maar zorg echt voor goede koeling.
MVG remco

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik zie aan je foto dat we niet percies de zelfe kaart hebben Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/depcvanremcob/hpbimg/000529-01.jpg
ik heb 2 van die ijzers die naar onder lopen

Afbeeldingslocatie: http://www.giga-byte.com/VGA/FileList/ProductImage/photo_n66t128vp_big.jpg

en toch echt als ik naar de eigenschappen kijk is die bijv nu na uurtje surve 58 grade gpu kern
maar ik zie wel dat je veel meer koelers hebt.

Verwijderd

Topicstarter
maar dat zaldenk ik niet zo veel uit maken dat je iets andere hebt maar zal morge even kijken voor zoon voedingen nog wat fans er bij zette moet ik alleen zoon standaartje hebbe dat ik hem voor de kaart kan zette zal is ff rond kijke

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:06:
Hoi ik zie aan je foto dat we niet percies de zelfe kaart hebben [afbeelding]
ik heb 2 van die ijzers die naar onder lopen

[afbeelding]

en toch echt als ik naar de eigenschappen kijk is die bijv nu na uurtje surve 58 grade gpu kern
maar ik zie wel dat je veel meer koelers hebt.
serve is niet stressen he nu een hele dag surve is mijn temp niet hoger dan 48 a 50 graden.
Voor serven hoeft de videokaart haast niets te doen draai maar eens 3dmark ofzo dan stijgt de temp wel.
Pagina: 1