Toon posts:

Geen geluid na herinstalatie Windows.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden heb ik Windows XP opnieuw geïnstalleerd. Maar toen had ik ineens geen geluid meer. Als ik bijvoorbeeld een muziekje wil afspelen krijg ik een melding dat het besturings apparaat niet meer werkt enz. De drivers zijn en blijkbaar niet goed meegekomen met de herinstalatie. Ik heb deze computer in 2002 gekocht en hij was kant en klaar en er zitten dus geen driver cd's bij. Dus ik ben opzoek gegaan op internet naar goede drivers en heb ook een paar uitgeprobeerd, maar niets hielp. Ik heb een DFI-NS30-FS moederbord met dus een onboard geluid chip. De computer zijn merk/naam is: Fujitsu Siemens scaleo 600.
Heeft iemand misschien de goede drivers of een andere oplossing? Want computeren zonder geluid is nou ook niet echt fijn.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Heb je al ff bij Fujitsu Siemens zelf gekeken daar kan je echt alle drivers weghalen

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als Fusjitsu-Siemens geen oplossing biedt, kan je kijken welke onboard chip erin zit, en daarvoor generic drivers zoeken. Staat dat niet ergens in een t.net faq?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:57

Wildfire

Joy to the world!

http://www.fujitsu-siemens.nl/support/downloads_1.html

Vul daar het serienummer van je PC, dan krijg je je drivers.

Grote kans btw dat het gewoon een Realtek AC97 chipje is.

-- Edit: ze hebben ook een soort on-line update, http://support.fujitsu-siemens.de/DeskUpdate/index.htm

[ Voor 47% gewijzigd door Wildfire op 21-12-2005 21:42 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! helaas als ik mijn serial nummer in voer krijg ik een witte pagina. Met IE en Firefox.
En als ik het zelf aanklik krijg ik het er ook niet voor. mischien kan iemand anders de drivers downloaden? Mijn serial nummer is 3603510257. Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt! _/-\o_ Het geluid doet het weer!
Pagina: 1