Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
heeft iemand toevallig HP precision scan LT
of kan ik een kopietje regelen van de HP3200c cd
en nee
DIT IS NIET ILLEGAAL
hp zuigt gewoon dat ze nooit drivers online zetten. je scanner is gewoon waardeloos als je cd weg is
of kan ik een kopietje regelen van de HP3200c cd
en nee
DIT IS NIET ILLEGAAL
hp zuigt gewoon dat ze nooit drivers online zetten. je scanner is gewoon waardeloos als je cd weg is
nee de install cd van HP
Voor de HP 3200c zijn er geen drivers voor windows 2000. Ik heb me er de pl**ris naar gezocht, heb ze niet kunnen vinden. Ik heb wel een andere oplossing voor je: gebruik de drivers van een Umax Astra scanner. Ik heb deze gebruikt:
ftp://ftp.imcnet.com/pc/umax/scanners/vs352p/vs352pall.zip
Dit bestand unzippen en setuppen, even restarten en het werkt. Wel andere software en interface, maar scannen doet-ie!
ftp://ftp.imcnet.com/pc/umax/scanners/vs352p/vs352pall.zip
Dit bestand unzippen en setuppen, even restarten en het werkt. Wel andere software en interface, maar scannen doet-ie!
jezus man THANX !!
Verwijderd
Ik heb ook een HP scanner. Na installatie van 2000 of ME, en de CD van HP niets anders dan crashen. Ik hoop dat HP dit leest maar voor mij nooit meer HP produkten. Geen drivers, niet meer kopen die shit... Of geen MicroSoft meer gebruiken natuurlijk..
Hey ik heb ook last van die vastlopers onder ME. Ook met een HP scanner namelijk de 3300c...
Zal ook eens die UMAX drivers ff proberen.
Zal ook eens die UMAX drivers ff proberen.
Pagina: 1