Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Hoi, ik heb hier een SupportPlus 256mb mp3 speler. En wou hier een nieuwe firmware opzetten, maar ik had de verkeerde erop gezet, ik wist nie welke ik moest hebben en heb er maar 1 aangeklikt op www.supportplus.org/download/mp3 dacht dat ze namelijk allemaal hetzelfde waren, zelfde setup etc, mja niet dus :( heb nog geen ervaring met firmware dus. Toen hij dus klaar was met flashen wou ik de speler aanzetten maar helaas hij ging niet aan :'( Toen nog maar een andere firmware geflashed, maar dat had ik beter helemaal niet kunnen doen want nu vind windows de speler NIET meer en doet hij helemaal niks meer. Hoe krijg ik hem aan weer aan de praat? Dat windows hem iig nog weer vind, heb al gezocht hier op GoT heb wat gevonden maar niet wat ik wou. En ik heb nog een goede exact dezelfde mp3 speler hier liggen, Kan ik dan niet op 1 of andere manier de firmware overzetten ofzo? :o

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Bij goedkopere spelers heb je meestal geen roll back functie om te restoren. Dus denk dat je hem weg kunt gooien :X .

had met mijn aardig goedkope audiokey ook verkeerde firmware geflashed, en toen kon ik er gewoon niks meer mee, aangezien er geen restore optie was en niet echt een oplossing had gevonden.

wat ik met mn ipod mini op dit moment wel heb :9

Patient gamer

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
service-nl@supportplus.org

zij weten het mss .....

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
blmp schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:07:
Bij goedkopere spelers heb je meestal geen roll back functie om te restoren. Dus denk dat je hem weg kunt gooien :X .

had met mijn aardig goedkope audiokey ook verkeerde firmware geflashed, en toen kon ik er gewoon niks meer mee, aangezien er geen restore optie was en niet echt een oplossing had gevonden.

wat ik met mn ipod mini op dit moment wel heb :9
Ja ik denk dat hij geen rollback functie heeft, mja ding kostte ook nie al teveel dus 8)7 mja bij oude bios chips was het zo dat je de indentieke chips snel kon omwisselen en zo de bios kon overzetten, maybe dat dat met mp3 spelers ook kan O-)

[ Voor 13% gewijzigd door vingerfrits op 26-12-2005 00:44 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:07

sjaool

Every life should have 9 cats

Hier wat sites waar je je geluk kunt proberen. Er staat ook een handleiding hoe je je dode toestelletjes kan reviven.

http://www.s1mp3.org/nl/

http://www.s1mp3.de/

En met firmwares blijft het natuurlijk altijd uitkijken wat je doet.

Suc6.

"When you grow up your heart dies"

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-11 09:35
De SupportPlus spelers hebben WEL DEGELIJK een rollback functie

Zoek eens op Xiron MP3, kom je een hoop tegen over dit probleem, je moet de aanknop dacht ik ingedrukt houden terwijl je hem in een USB poort doet, dan herkent ie em als een Recovery device of iets dergelijks.

Ik ga wel even zoeken zometeen :)

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
tha_bulldog schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:59:
De SupportPlus spelers hebben WEL DEGELIJK een rollback functie

Zoek eens op Xiron MP3, kom je een hoop tegen over dit probleem, je moet de aanknop dacht ik ingedrukt houden terwijl je hem in een USB poort doet, dan herkent ie em als een Recovery device of iets dergelijks.

Ik ga wel even zoeken zometeen :)
Uitknop vasthouden werkt niet, en op xiron mp3 zoeken krijg ik ook niet de oplossing

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
vingerfrits schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:02:
[...]

Uitknop vasthouden werkt niet, en op xiron mp3 zoeken krijg ik ook niet de oplossing
Hij doet wel hij vind hem nu al stmp3500 maar kan geen drivers vinden, ik zal nog even kijken of ik firmware kan flashen.......... heb drivers gevonden hij vind hem nu als een recovery device. maar kan geen firmware flashen ''unable to write to device: device time out'" krijg ik de voor :?.......... oke hij doet het alweer in windows en kan ook al alle nummers zie, maar kan weet niet welke firmware ik moet hebben van www.supportplus.org/download/mp3 ik moet versie 002.512.342 hebben, kan ik die niet overzetten van mijn andere identieke mp3 speler :?

[ Voor 45% gewijzigd door vingerfrits op 27-12-2005 21:14 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:07

sjaool

Every life should have 9 cats

O.k. aan mijn hulp had je dus helaas niks omdat het een Sigmatel spelertje betreft.
Had hier ook problemen met zo'n speler maar heb hem ook niet meer aan de praat gekregen.

De sites die ik noemde waren voor de Xiron spelers die ook wel S1MP3 van Watson worden genoemd.

Misschien heb je iets aan de volgende link?

http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/15118/128187.html

"When you grow up your heart dies"

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
sjaool schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:47:
O.k. aan mijn hulp had je dus helaas niks omdat het een Sigmatel spelertje betreft.
Had hier ook problemen met zo'n speler maar heb hem ook niet meer aan de praat gekregen.

De sites die ik noemde waren voor de Xiron spelers die ook wel S1MP3 van Watson worden genoemd.

Misschien heb je iets aan de volgende link?

http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/15118/128187.html
Ik moet eigenlijk alleen de goede firmware nog hebben en dan ben ik klaar. Maar kan de goede dus niet vinden op de supportplus site, ik heb ze al een mailtje gestuurd, nu nog ff wachten op antwoord :P

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Oke dit is wat ik terug kreeg. Heb ik dus vrij weinig aan:

Geachte Klant.

http://www.supportplus.org/download/mp3/

Op deze site kan men de gewenste firmware downloaden.

Met vriendelijke groeten,

|:( 8)7

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 21:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

vingerfrits schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:25:
Oke dit is wat ik terug kreeg. Heb ik dus vrij weinig aan:

Geachte Klant.

http://www.supportplus.org/download/mp3/

Op deze site kan men de gewenste firmware downloaden.

Met vriendelijke groeten,

|:( 8)7
Handig he :P

Wat is het typenummer van het spelertje? Als je die weet moet je er toch wel een firmware uit kunnen vissen?

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1