Toon posts:

[MSN 7.5] Geen link naar space in visitekaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de nieuwste versie van MSN, namelijk 7.5 (versie 7.5.0311). Omdat ik 5 dagen geleden mijn computer hersteld heb, door middel van een Ghost moest ik MSN Messenger opnieuw installeren. Dat heb ik gedaan, alleen nu mis ik de knop "mijn space" naast de knop "MSN vandaag" in de balk onder mijn schermnaam, en in visitekaartjes van contactpersonen staat ook geen link naar de space van de desbetreffende persoon. Voordat ik de Ghost teruggezet had, had ik dat wel altijd, en vond ik deze link maar al te gemakkelijk.

Wie weet dit op te lossen en kent het probleem? Ook de patch van MSN geeft geen mogelijkheid om deze knop/functie te installeren. Dat heb ik al geprobeerd. Ook heb ik MSN 7.5 al 2 keer opnieuw geinstalleerd, en verschillende versies geinstalleerd, maar die link naar je space komt maar niet. ;(

Mijn specs:
Windows XP Media Center Edition 2005 NL
MSN Messenger 7.5, (7.5.0311)

Verwijderd

Mijn specs:
Windows XP Media Center Edition 2005 NL
MSN Messenger 7.5, (7.5.0311)
Aah dat zijn duidelijke specs :+

overigens weetk t antwoord op je probleem niet

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:11:
[...]

Aah dat zijn duidelijke specs :+

overigens weetk t antwoord op je probleem niet
Meen je dat serieus? Als je het niet meent..... wat wou je nog meer weten dan? Het probleem ligt niet aan de hardware en meer software op mijn pc kan het ook niet zijn, vandaar dat ik alleen het besturingssysteem opgeef + MSN versie :|

............. en wat heb ik aan zo'n reactie? Hier schiet toch niemand iets mee op?

Heeft iemand anders misschien enig idee? :'(

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 23:06 . Reden: fff, wat een reactie zeg ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost. Met de update van een nieuwere MSN Messenger kreeg ik de link naar de spaces weer terug. _/-\o_

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:28 ]