Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Users Notify-en van een reactie.

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Zou het niet handig zijn als je in (bijvoorbeeld) de "Het Grote .. Topic" topics reageerd op iemand (misschien een paar pagina's later) en dat je dan kan invullen welke users je op de hoogte wilt stellen van je bericht. Deze kunnen dat dan bijv. zien in zijn/haar MyReact.

Ik ben zelf namelijk, omdat ik niet extreem actief ben, bang dat ik dingen in een groot topic gemist heb.

;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maar dan moet je erop vertrouwen dat men aan jou dat seintje geeft. Als je alleen een topic opnieuw leest als je zo'n notify binnen krijgt, vertrouw je teveel op inspanning (ja, inspanning) van de ander en ga je denk ik juist dingen missen. ;)

Bovendien krijg je weer een hele rits suffe prefs; voor mensen die nooit een notify willen hebben, gepest worden door notify-stalkers etc. etc.

{signature}

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik zie t al voor me! Mn hele myreact staat vol... Ik schrik me dood als ik dan binnenkom en net een lkr rustig avondje tweakrs wou hebben....

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat daarvoor het 'reset sessietijd'-linkje in een van de bovenstaande menu's, in combinatie met de grijze c.q. rode mapjes uitermate geschikt is ? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In React zit ondersteuning voor Notifications per PM of mail. Wellicht, als in 1.9.4 de PM's worden ge-enabled; dat de notificaties op GoT dan ook aan worden gezet. Maar technische limitaties zijn er dus niet :) (notificaties per forum, topic en beiden met filters en max-datums; of maximaal 1 keer)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Het kan leuker, en wellicht makkelijker... Dit is zomaar een suggestie hoor...

Stel, ik wil héél graag weten of er een reactie door iemand geplaatst wordt op dit bericht, echter, deze persoon reageerd niet direct onder deze post, of op een andere pagina.

Iemand quote mijn bericht, onder mij of op een andere pagina.

In deze post komt dan een icoontje te staan, dat mijn post gequote is. Door op dat icoontje te klikken ga je direct naar de juiste reactie (dus de post van diegene die mij gequote heeft).

Dit kan heel subtiel, via een klein icoontje, en wellicht ook zo dat alleen de eikegn gebruiker zijn eigen gequote berichten kan volgen (om alles overzichtelijk te houden).

Natuurlijk Bookmark ik deze post! Want hij is héél belangrijk...

Een week later kom ik terug op GoT, kijk in mijn bookmarks, en kan meteen zien (ja ook daar staat dan een icoontje) of ik gequote ben. Ik kan mijn post snel terug vinden, samen met reacties van anderen...

Idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

proller schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:11:
Het kan leuker, en wellicht makkelijker... Dit is zomaar een suggestie hoor...

[...]

Dit kan heel subtiel, via een klein icoontje, en wellicht ook zo dat alleen de eikegn gebruiker zijn eigen gequote berichten kan volgen (om alles overzichtelijk te houden).

[...]

Idee?
Dat het klein is qua interface maakt het nog niet makkelijk te implementeren hoor :D Dan vindt ik mijn eerder post over notifications een beter idee :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Och het was zomaar een hersenspinsel :P

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:43

Hmail

Doet ook maar wat.

Het viel me zojuist op, toen ik een FAQ aan het doorlezen was dat GoT ook ondersteuning heeft voor HotTopic. Daarmee schijn je ook notificaties te kunnen krijgen :)

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Vooralsnog zijn er geen plannen om notificaties via PM aan te gaan zetten (via e-mail al helemaal niet)... Support hiervoor is in de interface/templates ook nog niet aanwezig.
Ueberhaupt is het ook nog maar de vraag of we private messaging voor users aan gaan zetten.

[ Voor 74% gewijzigd door crisp op 22-12-2005 14:50 ]

Intentionally left blank

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:23
Ik heb op GOT "gelukkig" niets te vertellen. Maar ik kan de mening van Crisp alleen maar onderschrijven. Voor een van mijn projecten heb ik met private messaging op een forum te maken gehad en dat werdt binnen die organisatie dikke ellende, mensen die geen berichten wilden ontvangen kregen deze toch en omgekeerd. Dat werdt een echte rel.
Daarnaast zou het een flinke belasting zijn van de database en als het ook nog eens per E-mail verzonden moet worden dan mag Tweakers daar een vette mailserver voor configureren (duizenden berichten per uur!). Kortom niet aan beginnen.

Hans van Zijl

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:32
Je kan RSS gebruiken om op de hoogte te blijven van reacties in je favoriete topic. ICM Rsspopper werkt het erg goed voor mijn in ieder geval.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

idd, RSS kan je hiervoor prima gebruiken. Notificaties gaan er niet komen...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.