Ik heb dus een groot probleem, ben zelf vogelaar en ik heb dus een grote collectie digitale foto's op mijn HD staan. Nu heb ik een nieuwe HD en heb ik bij het overzetten van data per ongeluk de oude geformateerd met quick format. Nu is mijn vraag, bij quick format word toch niet de schijf gewist, weet er iemand of er nog een mogelijkheid is om mijn foto's terug te krijgen.
Verwijderd
Ik ben bang dat je die foto's niet meer kan terugkrijgen 
Bij QuickFormat worden alle bestanden gedelete..
Verwijderd
Dat kun je vergeten :((((Op zaterdag 20 januari 2001 01:32 schreef Buccaneer het volgende:
Ik ben bang dat je die foto's niet meer kan terugkrijgen
Klote voor je man!
Verwijderd
word bij quickformat niet gewoon de TOC veranderd?
als ie wil kannie toch naar zo'n data recovery bedrijfje ofsow (okeej het kost duiten maar het gaat ff om het principe)
als ie wil kannie toch naar zo'n data recovery bedrijfje ofsow (okeej het kost duiten maar het gaat ff om het principe)
Ik heb eens effe rondgekeken, maar er schijnen tools te zijn die een format ongedaan maken, weten jullie daar meer van?
er zijn proggies zoals tiramisu (moeilijk te vinden!!, en filesystem afhankelijk, dus aparte versies voor FAT16, FAT32, NTFS)..
die kunnen je TOC herstellen, maar je hebt kans dat ie alle bestanden en directories wel bewaart, maar RENAMED naar rare tekens etc.
dan krijg je dus c:/
d97521
e61784
f26341
a01259
ipv c:/windows, program files, mijn docu etc.
hetzelfde met de files!
je bestanden staan er wel, dus als je ze terug kan vinden a/d hand van de filesizes en kan renamen dan werkt het weer, je complete OS terugzetten lukt je iig NOOIT.
die kunnen je TOC herstellen, maar je hebt kans dat ie alle bestanden en directories wel bewaart, maar RENAMED naar rare tekens etc.
dan krijg je dus c:/
d97521
e61784
f26341
a01259
ipv c:/windows, program files, mijn docu etc.
hetzelfde met de files!
je bestanden staan er wel, dus als je ze terug kan vinden a/d hand van de filesizes en kan renamen dan werkt het weer, je complete OS terugzetten lukt je iig NOOIT.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Pagina: 1