"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Ik zou beginnen met het op een andere werkplek proberen, want hier werkt het perfect 
Vertel eens wat meer over je omgeving, bijv. welke versie van Excel gebruik je?
Vertel eens wat meer over je omgeving, bijv. welke versie van Excel gebruik je?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Omdat het getal 123678 niet begint met de tekst '123'. ALs je, voordat je de getallen invoert de opmaak van de kolom instelt op tekst (met ctrl f1 etc) gaat het wel goed; achteraf wijzigen heeft (tenminste in xl2000) geen effect meer. Je moet dan een hulpkolom maken, daar de formule =tekst(a1;0) inkloppen en daar je autofilter op los laten of het resultaat plakken met kopieren, plakken speciaal.its_me schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:58:
[knip]
Klik op OK ... waarom geeft excel nu GEEN resultaten?
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Andere PC's heb ik geprobeerd, excel 2000 en excel 2003, beide het zelfde probleem.Niesje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:25:
[...]
Omdat het getal 123678 niet begint met de tekst '123'. ALs je, voordat je de getallen invoert de opmaak van de kolom instelt op tekst (met ctrl f1 etc) gaat het wel goed; achteraf wijzigen heeft (tenminste in xl2000) geen effect meer. Je moet dan een hulpkolom maken, daar de formule =tekst(a1;0) inkloppen en daar je autofilter op los laten of het resultaat plakken met kopieren, plakken speciaal.
Ik ga bovenstaand voorbeeld proberen, klinkt in elk geval wel logisch (alhoewel ik het vreemd vind dat wijzigen van de cel in tekst geen effect heeft).
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"