Toon posts:

World of Warcraft blijft me disconnecten!! Heb @Home als ISP

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik wordt in WoW altijd gedisconnected en ik snap er helemaal niks meer van!

Heb een @Home basis abonnement en gebruik een Sitecom Broadband xDSL/Cable router. Heb ook alle poorten opengezet die WoW gebruikt. Deze poorten heb ik open staan: 6560, 3724 en 6112. Dit had ik gelezen op een topic op de officiele WoW site en toch blijf ik gedisconnected worden. :(

Een maat van mij heeft dezelfde ISP en abo en heeft nergens last van. Alleen weet hij niet meer hoe die het heeft opgelost. |:(

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Zou ook aan je netwerkkaart kunnen liggen, heb ik nl ook last van gehad.
Door een een realtekje in te zetten was het bij mij over. Daarvoor gebruikte ik de netwerkpoort van mijn Nforce moederbord.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Heb een US Robotics 1000Mbit NIC en volgens mij heeft die idd ook een Realtek chip.

Heb het namelijk alleen bij WoW. Ik speel ook al 2 jaar lang EverQuest 1 en daar heb ik nooit problemen mee gehad en dan zit ik op een USA server. |:(

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 17:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog eens kicken binnen 24 uur resulteert in een slotje ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 21-12-2005 21:46 ]

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Probeer eens zonder router. Kun je kijken of dat het probleem is :).

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat kan ik niet, want ik deel internet met meerderen. Er wordt ook niet gedownd.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:38:
Nog eens kicken binnen 24 uur resulteert in een slotje ;)
Jezus, wat een zielig gezeik zeg? Je mag ook niks hier. Ban me meteen ook maar. Ken genoeg forums waar je WEL vrijheid hebt. Lijkt net China hier.

Doei en ik hoef ook geen hulp meer te hebben, want dreigementen zijn jullie alleen maar goed in ipv helpen. De hele topic stond inmiddels al onderaan en daarom bracht ik hem nog naar boven. Maar dat mag niet. Communistisch regime hier. De geruchten en wat ik van anderen hoor is dus waar. Heb ik echt bij geen enkel forum meegemaakt. :Z

Doei.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ok :w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.