DuzZz maw kan ik met 1 dect telefoon kiezen met welk
VoiP-netwerk verbonden moet worden.
Voor het bellen over het (voordelige)
VoiP-netwerk moet een prefix getoetst worden, zoals bv en 0 voor buiten lijnen oid.
Is deze methode "standaard" bij
VoiP en kan dit ook gebruikt worden icm met een ST716, of is daarvoor de aparte hardware voor nodig ?
Citaat uit actie webpage "Het draadloos modem dat u kunt bestellen, is een Thomson Wireless Speedtouch 716. U kunt uw normale telefoontoestel aansluiten op dit modem
en zo eenvoudig bellen via internet, zelfs als uw computer uit staat."
Eenvoudig dus.........altijd
fatsoenlijk kunnen bellen en gebeld worden dmv
VoiP met vaste telefoons, en belbudget (nagenoeg) niet gebruiken mits het niet mogelijk is met
VoiP. Het gaat me toch niet gebeuren dat ik niet bereikbaar ben op m'n vaste nr. met
VoiP, of schakelt dan (hopelijk) het budget netwerk automatisch in ?
Gaat dit alles ook goed werken icm met zowat 24/7 volle bandbreedte Usenet verslaving traffic, of moet ik van dit alles echt niet verwachten dat het nagenoeg
geen invoeld heeft op de huidige situatie ??
(
zou dat btw ook zo zijn bij digitale tv, of gaat je 6mbit abo er redelijk van lijden?)
Moet er eigenlijk ook nog niet aan denken om m'n oude trouwe Draytek Vigor 2200e vaarwel te zeggen en de ST716 al het bekabelde werk te laten opknappen voor p2p. Of ik moet die ST716 alleen als modem en AP kunnen instellen, dat is dan voor latere zorg.
Majah mischien dat iemand mij hier er van kan ovetuigen dat ik het wel/niet moet doen.......ook gericht op de toekomst wat mogelijk gebruiks vriendelijker kan zijn.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 02-07-2006 02:34
. Reden: Typo ]