[XP] Explorer vreet soms 100% cpu bij Fokforum

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-03 10:04
Soms als ik aan het lezen bij op fok forum vreet de explorer ineens 100% cpu, dan moet ik langzaam de task bereiken om die website af te sluiten, erg irritant omdat ik mijn pc pas geinstalleerd heb.

http://forum.fok.nl/topic/791367

In deze pagina krijg ik na 2 minuten of eerder al een 100% cpu, ik snap er echt niets van, op geen 1 andere site heb ik er last van.

Mijn systeem is rotsstabiel verder, memtest kan dagen draaien zonder fouten, prime draait dagen zonder fouten etc.

Specs

Windows XP + SP2

BlaBlaBla

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik denk eerder dat jou pc overhit raakt door de plaatjes op deze site... _/-\o_

Maar ff serieus....heb je iets speciaal ingesteld in je firewall....of een trage verbinding....

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Trage verbinding en 100% cpu :? Lijkt me sterk.

Denk dat het eerder komt omdat pics niet resized zijn, tis fok he, iedereen pleurt de fullsize pics maar neer omdat de software het toch wel 'resized' :X

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
En ze bouwen alle pagina's op met Javascript, leuk voor de performance van je browser... :X

We are shaping the future

• Strider
Ik heb gewoon de std XP firewall, en het is niet alleen bij topics met veel foto's, alleen ik merk wel dat dat helemaal niet te doen is voor mij.

BlaBlaBla

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Met welke browser open je de site? Heb je al eens je temporary internet files wat groter gemaakt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Strider
Innet files staan nu op 950mb, geen enkel effect.

Internet Explorer 6

BlaBlaBla

Pagina: 1