[XP / MSN 7.5] Is voice-clip mogelijk via Bluetooth-headset?

Pagina: 1
Acties:

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Met de introductie van MSN Messenger versie 7.5 is het mogelijk om zogenoemde 'voice-clips' (korte gesproken audio-berichtjes van max. 15 sec.) naar elkaar te sturen. Voorwaarde voor deze 'voice-chat' is dan wel dat beide MSN-contacten minimaal over Messenger versie 7.5 dienen te beschikken en natuurlijk over een apart aan te sluiten microfoon of een headset met ingebouwde microfoon. En mijn vraag gaat over zo'n headset met microfoon.

Een vriend van mij kan door z'n handicap geen letter lezen en heeft voor het gebruik van MSN altijd hulp van iemand anders nodig om te kunnen chatten.

Hij heeft ook een Samsung D500 GSM telefoon met daarbij de Jabra BT250v Bluetooth-headset. Voor Bluetooth op z'n computer maakt 'ie gebruik van deze Sweex Bluetooth USB-stick

Mijn vraag is nu:

1. Kan hij z'n Bluetooth-headset gebruiken voor het versturen van voiceclips binnen MSN Messenger?

2. Die Sweex Bluetooth-stick heb ik al eerder geïnstalleerd op zijn computer en is volledig juist geconfigureerd. Indien het antwoord op vraag 1 JA is, is het dan voldoende om alleen nog zijn Jabra Bluetooth-headset te pairen met zijn computer om hem vervolgens te kunnen laten voice-chatten binnen MSN (Messenger) ?

[ Voor 10% gewijzigd door Thexder op 21-12-2005 15:24 ]