Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zit op dit moment in de afrondende fase mbt onderhandelingen over het salaris voor een functie bij de gemeente. Nu hebben ze berekend dat ze mij bruto 350 euro meer moeten betalen om mij netto op hetzelfde bedrag uit te laten komen. Dit lijkt me nogal raar en dus vroeg ik me af: wat zijn anno 2005 de inhoudingen bij gemeente ambtenaren (volgens de CAR-UWO cao)?
Dus procentuele premies, vaste premies, etc?

Ik hoop dat er iemand bij de gemeente werkt en dit kan vertellen, zodat ik zelf de berekening kan controleren aan de hand van de voor mij relevante bedragen.

Ik weet dat per 1-1-06 vanalles wijzigt, maar ik wil de vergelijking heel bewust maken op basis van 2005.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
misschien dat je hier wat kan vinden

http://www.raet.nl/

wij intern (werk dus op de gemeente) hebben een software pakket (html pagina's ) van RAP en daar staan deze dingen dus ook in.

ook "rekendisk" is hier ene programma wat ze bij p&o gebruiken.. kzal even kijken of ik het kan achterhalen waar dat van is.

[ Voor 27% gewijzigd door andreict op 21-12-2005 15:22 ]

• Helsie
  • Niet online
http://www.raet.nl/proforma/proflite.asp?nologo=1

Zoiets zocht ik: die houdt meteen rekening met overheids specifieke afdrachten enzo

---
Update :)
Net gemeente gesproken en het blijkt dat zij dezelfde rekenmodule gebruiken voor het berekenen van de salarissen bij dergelijke gesprekken. Dus ik kan nu elk moment het telefoontje krijgen dat we een deal hebben

Met dank aan de Power of Tweakers ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Helsie op 21-12-2005 16:05 ]

• Helsie
  • Niet online
Nog vergeten te posten: Deal is rond en Helsie heeft dus een nieuwe baan als ICT Trainee bij de Gemeente Breda per 1-2-2006 :)

[ Voor 18% gewijzigd door Helsie op 22-12-2005 13:12 ]