Toon posts:

'driver' monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zorg ik er voor dat Windows niet als monitor plug 'n play monitor aangeeft, maar netjes mijn Trust Precision Viewer 19"? Ik heb een meegeleverde CD-ROM.

Ik weet dat een monitor geen echte driver nodig heeft, maar met *.inf'jes of iets dergerlijks werkt die slecht wat specificaties aangeven, maar als ik Windows laat zoeken op de betreffende CD-ROM vindt-ie geen betere 'driver'.

Wie helpt me effe?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
in apparaatbeheer de eigenschappen van die monitor en dan stuurprogramma bijwerken en dan diskette en de goeie map aanklikken.. dat werkt toch wel?

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:04

GeeBee

Oddball

Zeg gewoon dat je een 19" Iiyama vision master hebt.
Dan wel ff opletten dat je geen 150Hz instelt, werkt prima :)

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

Verwijderd

Topicstarter
Het wil maar niet lukken. Maar is het belemmerend als je gewoon een plug and play-monitor hebt ingesteld? Ik bedoel, ik kan wel gewoon 1600*1200 draaien, ik weet alleen niet of er dan wel gebruik gemaakt wordt van een voldoende refreshrate...

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Heb ik gehad met m'n Sony G400 en de Radeon, na een Windows update via M4 website was het verholpen.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op de cd-rom staat gewoon een .inf file, die moet je manual selecteren en klaar is kees |:(

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 12:22 schreef edward2 het volgende:
Heb ik gehad met m'n Sony G400 en de Radeon, na een Windows update via M4 website was het verholpen.
Hangt de detectie van je monitor dan af van je grafische kaart? Nee toch zeker?

Bij mij ging de installatie van m'n G400 vanzelf. Althans, de juiste drivers plukte Win98 van internet en klaar is kees.

(grappig, nog een zeldzame civieltechnische tweaker :))
Pagina: 1