Toon posts:

Probleem need for speed underground 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht eens van laat ik eens een oldskool game uit de kast halen. had nog een mooi stuurtje en gas pedaal ligen! ideaal voor need for speed underground. Maar aan dat avontuur kwam snel een eind. na het instaleren start ik het op en krijg ik dit scherm-->Afbeeldingslocatie: http://sunited.downfire.com/needforspeed.JPG

hmmm nou ben ik niet zo'n held in videokaarten maar dit is niet goed :?
ik heb ook nog wel een super oude videokaart. (ati rage 128) maar dit spel heb ik een tijd geleden gewoon nog uitgespeeld.

Ik kreeg trouwens precies het zelfde probleem met mijn matrox dual

heeft iemand enig idee??

mvg,Pim-ik

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Wat voor videokaart heb je die deze geeft? Is dat op die ATi?
Ik zou in eerste instantie eens een andere versie van je driver proberen denk ik... als je dit bij andere spellen niet hebt...

Saved by the buoyancy of citrus

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

* Angeloonie ziet geen plaatje...

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb het probleem ook gehad heb dezelfde graka maar dan bij zijn voorganger. Need for speed hot pursuit 2. Ik heb toen windows geupdate naar XP en toen deed hij hetbij mij

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
ik draai gewoon windows xp. en idd dat is de ati maar ook de matrox. en ik probeer nu nog een tnt 2. die ik ook nog heb ligen. De nieuwste versies heb ik ook al gedownload

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
SUPPORTED VIDEO CARD CHIPSETS
=============================
ATI Radeon 7500 or greater
Intel i865
Matrox Parhelia
NVidia geForce2 or greater
SiS Xabre 400

Oftewel: een Hardware T&L kaart.

Dat je het spel hebt laten kunnen opstarten vind ik knap, maar hoe wil je in vredesnaam een speelbare framerate halen met een ATi Rage 128 :? Als het er met die videokaart ooit goed uit heeft gezien, dan zou ik de drivers eens updaten.

Of bedoel je soms Hot Pursuit 1, want zo'n oldskool game vind ik NfSU1 nou ook weer niet.
Idd Cyphax, die screenshot lijkt wel op NfS:U (EA logo met tracknummer).

EDIT:

Hmm, zo'n gigantisch oude kaart is het ook weer niet, maar de kaart ondersteund géén hardware T&L. Echter was het wel mogelijk om met een TNT2 H-T&L games op te starten zover ik me kan herinneren. Misschien kan deze ATi dat ook wel, maar dat weet ik niet. Kheb namelijk gaan ervaring met dit kaartje ;).

[ Voor 30% gewijzigd door AntonH op 21-12-2005 15:02 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
anton121 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:51:
Of bedoel je soms Hot Pursuit 1, want zo'n oldskool game vind ik NfSU1 nou ook weer niet.
Aan het plaatje te zien is het echt wel NfS:U. :)
Maar die videokaarten zijn inderdaad waarschijnlijk gewoon domweg te oud (en te traag), dus iets moderners zou geen gek idee zijn.

pim-ik: toen je het de vorige keer nog uitgespeeld hebt, was dat met dezelfde hardware?

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
vorige keer zat er de tnt2 in. en dat deed hij zonder problemen. ik heb hem er nu ingezet. maar helaas nogsteeds het zelfde probleem.. :'(

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 15:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar er zijn dus bij de:
* nvidia riva tnt2
* Matrox millenium g400
* ATi rage 128

Geen opties tot het speelen van need for speed underground 1??

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:48

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wellicht eens je drivers opschonen enzo, als ik het zo zie heb je in de afgelopen tijd geswitcht tussen drie merken GPU's en dat is meestal niet echt bevorderlijk.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
owkee. nu is mijn vraag??!! op welke gpu kan ik het beste gaan bouwen. welke heeft de meeste kans??

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Iets zegt me dat je zelf niet gezocht hebt. [rml][ NFS Underground] Videokaart problemen[/rml] bijvoorbeeld heeft namelijk een exact dezelfde screenie in zijn startpost ;)
Pagina: 1