Toon posts:

Gaat niet zoals het moet.

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Om maar met de eur in huis te vallen ik heb een probleem.
Ik speel al jaren diablo via de kabel dat is altijd goed gegaan tot ik een netwerk maakte omdat we een computer erbij kregen van mijn vader.Vanaf toen ging het fout ik kan wel inloggen maar als ik met het spel wilde beginnen duurde het zeker 4 minuten voor ik eraan deel kon nemen.
Het netwerk is goed geinstalleerd daar is zelfs een man van een computerzaak de zaak komen installeren maar die wist het ook niet.35 euro dus weggegooid. Toen een ander spel gekocht omdat mijn broer ook wel eens wilde spelen op de computer van mijn vader dus we gingen samen via het netwerk het internet op maar weer niks alleen mijn broer kon gelijk goed inloggen maar niet goed uitloggen.Want doe ik verkeerd en wie kan en wil mij helpen.
Gr Kees ;(

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
waarschijnlijk heb je de goede poorten die het spel gebruikt niet doorgemapped. (ik neem aan da je een router gebruikt?)

Hang je pc eens rechtstreek aan de modem en als het dan wel goed werkt heb je in ieder geval de oorzaak te pakken.

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Jij wint wel de eindejaarsprijs voor topictitel van het jaar. Ik dacht dat je depressief was.

edit: Toch nog iets nuttig:
1) Wat heb je zelf al geprobeerd?
2) Het probleem zie je toch 'liggen' ? Je zegt zelf, nieuwe pc, probleem. Waarmee? Met netwerkacties, dus ga je terug op je stappen en de netwerk-apparaten bekijken. (Netwerkkaarten, routers, switches, draadloze verbindingen, ....)

edit2: Ik voel me in een goede bui: Kijk op GOT eens bij Netwerken (subforum) de FAQ na. En zoek naar het grote 'Poortmappingsverhaal'. Ja, het is dan wel Kerstmis bijna en er zijn veel verhaaltjes om voor te lezen, maar met dat verhaal krijg ik me kinderen elke avond wel inslaap.
We helpen je graag voort vanaf daar, maar lees het eerst even wil je? :)

[ Voor 96% gewijzigd door Mizitras op 21-12-2005 13:54 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 13:49
Inderdaad, je moet je poorten forwarden. Dat hoefde voorheen met enkel je modem niet, nu je een router hebt wel
Mizitras schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:50:
Jij wint wel de eindejaarsprijs voor topictitel van het jaar. Ik dacht dat je depressief was.
_/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Sideshowbobbie op 21-12-2005 13:51 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Dit topic lijkt echt nergens naar. Kom maar terug als je een topic kunt openen met daarin de juiste informatie in de juiste vorm als je geholpen wilt worden :) Een tip van mijn kant: probeer eerst je problemen zelf eens op te lossen en te onderzoeken.

Dit topic is gesloten.