Toon posts:

Overzetten van programma's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Wat ik graag zou willen weten of het mogelijk is om van je laptop hele programma,s en games kan overzetten van je laptop naar je pc en andersom.
Moet dit via een kabeltje en kan het ook via je eigen netwerk.
De computers zijn met elkaar verbonden via het netwerk.
Met een kabel tussen 2 desktops snap ik het wel maar tussen een laptop en desktop lijkt het mij niet gemakkelijk.Ik heb het al geprobeerd maar het lukt me niet. ;(

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat heb je dan geprobeerd? Ik zou eens kijken naar ghost als je alles wilt overzetten je moet alleen ff uitkijken met drivers van je mobo enzo.

Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden door :)

[ Voor 18% gewijzigd door Herby op 21-12-2005 13:36 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Robvdlooy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:34:
Met een kabel tussen 2 desktops snap ik het wel maar tussen een laptop en desktop lijkt het mij niet gemakkelijk.Ik heb het al geprobeerd maar het lukt me niet. ;(
Dat werkt toch precies hetzelfde?
Als ze alletwee verbonden zijn met het netwerk moet het mogenlijk zijn.

Maar veel programma's / games schrijven gegevens weg in het register ik weet niet of je die ook mee kunt kopieëren.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad is de definitie van alles een beetje apart. Als je alles al hebt geprobeerd, is een topic openen per definitie nutteloos. En dan komt dus de vraag naar voren wat dan wel :+

Wat bedoel je met hele programma's? De installers? Of geinstalleerde tools? In dat tweede geval zou ik er heel hard over nadenken of je dat wel wilt. Maar zo wel, kijk eens naar MigrateEasy en dat soort tools.

En kabel: wat voor kabel? UTP, serieel, parallel, USB, IEEE1394 nullmodem? En wat is in deze context het verschil tussen een laptop en een desktop? In zo ongeveer alle gevallen geeft volgens mij Windows (hebben we het over Windows? Welke versies?) voldoende hulp?

Kortom: doe even meer informatie ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)