Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Verwijderd
voor een Mac user wel jaQ schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:17:
Magische woord is rsync.
http://www.labf.org/~egon/mac_backup/
hahahaha
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 11:58 ]
Maar rsync is inderdaad een goeie oplossing. Met RsyncX, een grafische userinterface is het echt allemaal piece of cake. En het leukste is nog dat je het gewoon in cron kan schedulen, dus er hoeft niet iets van een speciale service te draaien ofzo om je backups automatisch te laten draaien.
Trying RsyncX
EDIT: Tis niet gek dat RsyncX maar 3 ster krijgt bij versiontracker. Wat een B interface zeg. Tis allemaal niet echt duidelijk. Ik heb in de script generator venster een source en destination opgegeven en als ik dan op Generate druk dan gaat ie syncen
Op naar de volgende backup prog
[ Voor 49% gewijzigd door Alpha-sphere op 21-12-2005 16:00 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik gebruik de commandline versie om mijn data vanaf min iBook veilig te stellen naar een server met raild1 (loenix).
Flappie, je bent te gehaast. Kijk goed naar het save script vakje rechts. Nee super gebruiksvriendelijk is het niet, maar als het eenmaal werkt....Alpha-sphere schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:42:
[...]
Trying RsyncX
EDIT: Tis niet gek dat RsyncX maar 3 ster krijgt bij versiontracker. Wat een B interface zeg. Tis allemaal niet echt duidelijk. Ik heb in de script generator venster een source en destination opgegeven en als ik dan op Generate druk dan gaat ie syncenje zou verwachten dat ie een script zou genereren zodat je die script dan weer kunt gebruiken in die scheduler.
Op naar de volgende backup prog
[ Voor 19% gewijzigd door Q op 21-12-2005 16:23 ]