opera werkte tot voor kort goed, maar als gevolg van wat tuning (video-webcontent aan de praat krijgen) is er iets misgelopen.
eerdere acties:
google: weinig te vinden
ubuntu- forum
ik heb eerder al eens "volledig verwijderen" gekozen en daarna opnieuw geinstalleerd
ik heb al alle ini's in /usr/share/opera/ini weggedaan
en toen dat niet werkte alles waar opera in voor kwam weggegooit en opnieuw geinstalleerd via synaptics.
de code die ik terugkrijg via root
Session management error: Authentication Rejected, reason : None of the authentication protocols specified are supported and host-based authentication failed
Segmentatie fout
en als user enkel segmentatie fout.
(eerst stonden daar enkele files bij maar dit is nu verdwenen)
weet iemand wat ik zou kunnen doen?
owja: ik zit op smallband dus liefst voorlopig geen bandbreedte verterende opties, en antwoorden zijn ook iets trager daardoor
eerdere acties:
google: weinig te vinden
ubuntu- forum
ik heb eerder al eens "volledig verwijderen" gekozen en daarna opnieuw geinstalleerd
ik heb al alle ini's in /usr/share/opera/ini weggedaan
en toen dat niet werkte alles waar opera in voor kwam weggegooit en opnieuw geinstalleerd via synaptics.
de code die ik terugkrijg via root
Session management error: Authentication Rejected, reason : None of the authentication protocols specified are supported and host-based authentication failed
Segmentatie fout
en als user enkel segmentatie fout.
(eerst stonden daar enkele files bij maar dit is nu verdwenen)
weet iemand wat ik zou kunnen doen?
owja: ik zit op smallband dus liefst voorlopig geen bandbreedte verterende opties, en antwoorden zijn ook iets trager daardoor