Hai,
Ik heb een Dell 510m laptop en ik krijg nhl 2006 niet aan de praat.
De installatie is soepel verlopen maar bij het opstarten van het spel krijg ik deze mededeling:

link naar screenshot: http://img305.imageshack.us/my.php?image=nhl062bb.png
(klik voor vergroting)
Ik heb de drivers ge-update, evenals de nieuwste versie van DirectX geinstalleerd.
De systeemeisen van het spel zijn als volgt:
Met het spelen van FIFA 2004, Driver of Command & Conquer: Tiberian Sun heb ik geen problemen.
(Ja ik weet het; oude spellen.. maar ben niet echt een game die-hard
).
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen en of het uberhaupt mogelijk is om het spel op een 510m te spelen? Alvast bedankt.
Ik heb een Dell 510m laptop en ik krijg nhl 2006 niet aan de praat.
De installatie is soepel verlopen maar bij het opstarten van het spel krijg ik deze mededeling:

link naar screenshot: http://img305.imageshack.us/my.php?image=nhl062bb.png
(klik voor vergroting)
Ik heb de drivers ge-update, evenals de nieuwste versie van DirectX geinstalleerd.
De systeemeisen van het spel zijn als volgt:
Specs van de Dell 510m: linkNHL 06 SYSTEM REQUIREMENTS
CPU: 1.0 GHz or faster
RAM: 256 MB or more
Disc Drive: 8x or faster CD/DVD drive
Hard Drive: 1.7 GB or more free space
Video: DirectX 9.0c compatible (see right)
Sound: DirectX 9.0c compatible
Input: Keyboard, mouse, or dual-analog gamepad
Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI Radeon 7500 (64MB), Radeon 8500 or greater; NVIDIA GeForce 2 GTS or greater; Multiplayer requires 1 set of discs per PC and a 56 Kbps or faster connection.
Internet play requires Internet Explorer 6.0.
Met het spelen van FIFA 2004, Driver of Command & Conquer: Tiberian Sun heb ik geen problemen.
(Ja ik weet het; oude spellen.. maar ben niet echt een game die-hard
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen en of het uberhaupt mogelijk is om het spel op een 510m te spelen? Alvast bedankt.
[ Voor 4% gewijzigd door El Jefe op 21-12-2005 13:31 ]