Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 20:45
Ik wil binnenkort een nieuwe gsm aanschaffen, en een van de dingen die ik wil is het synchroniseren van afspraken e.d. tussen mijn computer en de gsm. Omdat ik niet afhankelijk wil zijn de door de fabrikant meegeleverde software wil ik dit mbv syncml doen. Dit moet in ieder geval over een usb kabel kunnen en als het even kan ook via internet.
Is dit redelijke standaard functionaliteit tegenwoordig of moet ik hiervoor goed zoeken naar een specifiek high-end toestel?

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:57
Volgens mij zit dit bij de meeste standaard symbian toestellen ingebakken. Er zit een sync functie in voor web en bluetooth, of het ook via usb werkt weet ik niet, daarvoor gebruik ik de nokia software.

ik heb een nokia 3230

op de nokia site staat in de specificaties of hij geschikt is voor syncml

[ Voor 15% gewijzigd door -Jaap-io op 21-12-2005 13:01 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Verwijderd

En ik zou ff checken of je toekomstige service provider het ook via web ondersteunt...
Ik weet dat 1 van de wat grotere SP's een synch-functie van de SonyEricsson's niet ondersteund..

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 20:45
Waarvoor heb je syncml ondersteuning van je SP nodig? Als je het web op kunt met je mobiel dan kan je toch gewoon met http een willekeurige syncml server benaderen?
Hoezit het met de syncml ondersteunging van Siemens, Samsung, Nokia enz?