CH-DVD 401 hapert

Pagina: 1
Acties:

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een Cyberhome DVD 401 speler gekocht. Als ik met deze speler DivX of XviD CD's wil afspelen gaat de film een tijdje goed, daarna begint hij ontzettend te haperenen en stop uiteindelijk met het afspelen van de film. Heeft iemand ditzelfde ervaren? Of zal het aan het merk CD's liggen dat ik gebruik (ProStore)?

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:27
Ik heb dit ook soms, denk dat het aan de codec ligt die niet goed gelezen wordt.

Soms helpt het om handmatig het juiste playback formaat te selecteren in de video settings (PAL of NTSC). Ik heb hem altijd op de auto stand staan maar soms met NTSC films hapert hij dan en als ik dan handmatig NTSC selecteer speelt hij goed af.

Trouwens, gebruik jij CD's ? Ik gebruik zelf DVD-RW's van TDK. Heb het idee dat de leessnelheid beter is.

Maar wat zie ik vandaag; er is een nieuwe firmware uit voor de 401, die dit misschien wel oplost
Bugfixes
- Improvment of support for DivX/XviD
- Improvement of Servo Programming
- Better support of different types of blank discs
- Better support of self recorded CDs and DVDs
Click!

Vanaaf gelijk proberen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pimmr op 30-12-2005 14:50 ]

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb de nieuwe Firmware al een tijdje geleden erop gezet, maar de fout bleef.
Nu heb ik de films op DVD gebrand en dit werkt wel perfect. Geen Cd's meer gebruiken dus.

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Tym schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:28:
Nu heb ik de films op DVD gebrand en dit werkt wel perfect. Geen Cd's meer gebruiken dus.
Misschien zijn de cd's met een te hoge snelheid gebrand? Of is de brander brak aan het worden...?
Want als het aan het begin van de film wel goed gaat maar een stukje later beginnen de problemen, dan zou het wel eens daar aan kunnen liggen...

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:27
Tym schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:28:
Zeg Tym, heb jij met de nieuwe firmware 1F ook meer problemen met ondertiteling t.o.v. verie 10 ?
Sinds ik de nieuwe firmware heb geflasht heb ik bij veel ondertitels dat voor een paar regels opeens de tekst niet zichtbaar is, maar je ziet wel de grijs transparante balk van de ondertitel. In de *.srt file staat er wel degelijk tekst en mijn portable divx speler leest die regels wel gewoon.

Ik had dit hiervoor nooit... ik ga denk ik maar eens de oude versie terugzetten want voor de rest merkte ik weinig verschil. Die servo problemen heb ik ook nog steeds bij dvdRWs.