Ik heb sinds een tijdje op een specifieke computer een probleem met Boinc. De manager kan namelijk niet connecten met de client(niet opstarten). Daarbij krijg ik de volgende foutmelding.
• Opnieuw proberen heeft geen zin. Hij blijft namelijk de foutmelding geven.
• Computer opnieuw opgestart, geen effect.
• Software verwijderd inclusief mappen, en opnieuw geinstalleerd.
Wat heb ik geprobeerd, qua zoeken op internet
• Faq's en troubleshooter van de Boinc website heeft geen antwoorden op het probleem
• Meerdere Fora afgezocht op het probleem, waaronder GoT
• Kennelijk zijn er zelf's onofficieele wiki's me boinc problemen, maar deze staat daar niet tussen.
Wat echter wel werkt, is door middel van boinc.exe opstarten, waardoor er een DOS-BOX verschijnt en dan de manager opstarten. Dan werkt de applicatie wel.
Alleen is die DOS-Box is helemaal niet nodig op andere computers. En eerlijk gezegd hen ik geen zin in een Box onderin mijn scherm, waar je verder niets mee kan.
Wat heb ik geprobeerd, qua softwareDe Boinc manager kan geen verbinding maken met de Boinc client, wilt u het opnieuw proberen?
• Opnieuw proberen heeft geen zin. Hij blijft namelijk de foutmelding geven.
• Computer opnieuw opgestart, geen effect.
• Software verwijderd inclusief mappen, en opnieuw geinstalleerd.
Wat heb ik geprobeerd, qua zoeken op internet
• Faq's en troubleshooter van de Boinc website heeft geen antwoorden op het probleem
• Meerdere Fora afgezocht op het probleem, waaronder GoT
• Kennelijk zijn er zelf's onofficieele wiki's me boinc problemen, maar deze staat daar niet tussen.
Wat echter wel werkt, is door middel van boinc.exe opstarten, waardoor er een DOS-BOX verschijnt en dan de manager opstarten. Dan werkt de applicatie wel.
Alleen is die DOS-Box is helemaal niet nodig op andere computers. En eerlijk gezegd hen ik geen zin in een Box onderin mijn scherm, waar je verder niets mee kan.