laptop tussen leggers waar de te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 08:05
Goededag beste tweakers.

als je een nieuwe lapto zit er voor transport van die soort "stoffe" tussenlegger tussen het scherm en de toetsen.

nu is deze gescheurt en mijn vraag waar koop die deze tussen leggers.
toch wel handig voor bescherming van laptop scherm.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Ik heb er zelf gewoon een willekeurig lapje zachte stof tussen, dat werkt prima. :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Bij mijn laptop is het niet nodig, heb jij dan zo laptop waarbij echt het toetsenbord tegen het scherm aan komt ? Zo niet dan zou ik zonder zo tussen legger gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:30
Gewoon zorgen dat je zonder druk op de midden van het scherm je laptop vervoert. Dan zou je geen last mogen hebben. Al is het bij sommige laptops toch nog zo dat je na een tijdje echt toetsen gaat zien in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

A4-tje ertussen?
Overigens zie ik niemand die dingen gebruiken, behalve dat ze er tussen zitten bij het kopen ervan.

[ Voor 77% gewijzigd door XthinkZ op 21-12-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157738

XthinkZ schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:54:
A4-tje ertussen?
Overigens zie ik niemand die dingen gebruiken, behalve dat ze er tussen zitten bij het kopen ervan.
precies. dat tussenleggertje is gewoon verpakkingsmateriaal.
is nergens voor nodig. je scherm raakt je toetsenbord toch niet.
doettie dat wel, dan druk je er hard op en is dat sowieso al slecht voor je TFT.
Als je je laptop gewoon netjes vervoert in een laptop tas, is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Er zijn helaas nogal een berg laptops waar de toetsen heel licht het scherm raken. De zooi van je vingers komt op het scherm terecht en is er vrijwel niet af te krijgen

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157738

Nvidiot schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:02:
Er zijn helaas nogal een berg laptops waar de toetsen heel licht het scherm raken. De zooi van je vingers komt op het scherm terecht en is er vrijwel niet af te krijgen
als je er een velletje tussen zou drukken, zou je steeds hebben dat de toetsen ingedrukt worden.
stel dat je je laptop aan hebt staan terwijl je hem vervoert? dan wil je dat echt niet hebben.

daarnaast zou het niet moeten kunnen dat je toetsen het scherm raken. heb het zelf nog nooit meegemaakt iig.
daarnaast is je scherm echt wel schoon te krijgen. beetje TFT reiniger doet wonderen.

maja mocht de TS perse iets tussen willen hebben, dan voldoet een dun lapje stof.
lapje katoen oid. even de randjes stikken zodat het niet rafelt, en dan kan je dat gewoon gebruiken als laptop tussenlegger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
http://www.google.nl/sear...LD:nl&q=crumpler+the+slip
erg handige dingen, curmpler the slip
gebruik em bij me iBook, stevig ding, en is op meerder manieren te gebruiken

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Ik heb er een gekocht bij Mediamarkt in Duitsland.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Komt i.d.d zeker wel voor, we hebben hier op de zaak Dell Latitude D505's, een aanzienlijk aantal en zowat allemaal hebben ze wel wat beschadiging door de toetsen onderhand. Meeste zijn tuusen de 9 maanden en 1.5 jaar oud.

Zelf zou ik gewoon een stukje stof kopen, niks duur doen met speciale tusenleggers.
Pagina: 1