[k7t266 / ms-6380] via ide dma drivers

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Iedere keer als ik opstart, krijg ik een "nieuwe hardware gevonden" scherm. iedere keer kan hij de software ook niet installeren. Ik word hier nu wel heel vervelend van. heb laatst geprobeerd mn onboard audio te installeren en sindsdien doet ie zo vervelend. Ik kan van de originele cd die bij het mobo geleverd zat, geen drivers installeren en de van de via site gedownloade 4in1 pack doet het ook niet blijkbaar...

waarom wil die via ide dma nou niet?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hier hebben ze dit probleem ook geconstateerd: http://www.techspot.com/vb/topic15292.html.
Misschien dat je daar wat handige informatie vandaan kan halen :)

En probeer hier eens wat drivers van te downloaden:
http://www.msi.com.tw/pro...part=1&kind=3&CHIP=3&ID=1

[ Voor 33% gewijzigd door Outerspace op 21-12-2005 10:37 ]

Wauw, een sig!

• DeRooney
heb de hypherion pro drivers nu maar ik krijg nog steeds hetzelfde gebeuren. Datgene waar hij telkens over begint is dat hij de volgende hardware heeft gevonden: VIA bus master IDE drivers
deze staat in mijn apparaatbeheer bij mijn scsi en raid controller.
ik heb hier gewoon geen drivers voor. wat ik ook installeer, ik krijg het niet weg.

dit alles om mijn onboard audio aan te krijgen :(

is er iemand die mij hier mee kan helpen?
ik word er knettergek van en mijn computer doet er 20x zo lang over om op te starten..

[ Voor 15% gewijzigd door DeRooney op 21-12-2005 21:15 ]

• DeRooney
heb gekeken in het topic wat genoemd is, maar daar kom ik ook nog niet uit.
heb zowel hypherion 4in1 gedownload en geinstalleerd als de via onboard sound drivers.
Bij de laatste krijg ik de melding dat mijn onboard audio niet geactiveerd is in de bios, terwijl die dat wel is.
Bij de eerste kopieert de setup wat drivers maar kan er vervolgens niks gevonden worden na de reboot, als ik de via bus master ide drivers probeer te installeren.

Ik overweeg om nu een volledige clean install te doen maar vraag mij af of het dan wel goed gaat...
iemand die mij nog andere suggesties kan doen om dit op te lossen?