Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb zojuist een mobiele telefoon aangeschaft maar het volgende vindt ik raar of hoort het bij dit toestel ?

Als ik vanalles instel zoals de Thema of beltoon en doe de telefoon uit en weer aan staat er weer heel leuk de normale standaard Thema van de nokia 6030 en de beltoon, kalender en hoe ik het menu er uit laat zien etc etc blijft wel gewoon zo.

Ik heb hem al opgegeven om te omruilen bij wehkamp.

Het is een variant van T-Mobile,

maar ik heb geen zin dat ik morgen weer het zelfde iets heb met de telefoon want ik moet me simkaart ook in leveren en krijg weer een nieuw nummer.

Weet iemand wat ik er aan kan doen of hoort het zo ?
Misschien iemand met het zelfde probleem ?

Bvd.

Thunder

Blij Met Wilco

Verwijderd

Zet je het toestel netjes met de knop uit, of ruk je de batterij eraf?

Normaal gesproken moet zoiets gewoon bewaard blijven. Misschien moet je Nokia eens bellen, je service provider heeft hier feitelijk niets mee te maken...

Nokia:
0900-2021977 (€ 0,45 per min. plus kosten mobiel bellen)
0900-2026055 Alleen voor Club Nokia leden (€ 0,05 per min. plus kosten mobiel bellen)

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik zet hem gewoon met de knop uit, maar ik heb via google gevonden dat meerdere mensen met deze telefoon van T-Mobile het zelfde probleem hebben... wel vreemd zeg

Blij Met Wilco

Verwijderd

ik heb 'm los gekocht en verder helemaal nergens last van (icm een telfort sim). het lijkt me dan ook dat T-Mobile heeft zitten prutsen... succes iig.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik heb Nokia al opgebeld en ze gaven met adres van de nokia service point in de buurt, ze gaan een software upgrade bij mijn telefoon uitvoeren.

Blij Met Wilco