ik heb mogelijk een groot probleem
toen ik afgelopen nacht de pc opstarten liep ie vast tijdens het opstarten van windows en kwam er een blauw scherm
met de welbekende medeling windows is gestopt bla bla bla
dit was wel een eerder voorgekomen dus ik dacht van nou oke ik zet ff de pc uit en probeer het later wel opnieuw maar weer dezelfde fout
ik denk nou dan moet ik maar ff goed lezen wat er staat
en hij zei dus dat er een probleem is met ntfs.sys
en hij bleef maar komen wat ik ook probeerde veilige modus
opstarten met laatst bekende juiste instellingen
mar niks kon helpen dus toen dacht van nou ja dan maar windows er opnieuw opzetten maar tot mijn grote schrik lukt dat dus ook niet zodra de installatie partitie moet kiezen komt ie weer met het blauwe scherm
met weer die zelfde melding
iemand enige idee of hier nog wat aan te doen is of dat ie kaduuk is??
owja misschien wel handig om te vermelden het is een Diamond Max 10 250GB van maxtor gekocht op 2-2-05
toen ik afgelopen nacht de pc opstarten liep ie vast tijdens het opstarten van windows en kwam er een blauw scherm
met de welbekende medeling windows is gestopt bla bla bla
dit was wel een eerder voorgekomen dus ik dacht van nou oke ik zet ff de pc uit en probeer het later wel opnieuw maar weer dezelfde fout
ik denk nou dan moet ik maar ff goed lezen wat er staat
en hij zei dus dat er een probleem is met ntfs.sys
en hij bleef maar komen wat ik ook probeerde veilige modus
opstarten met laatst bekende juiste instellingen
mar niks kon helpen dus toen dacht van nou ja dan maar windows er opnieuw opzetten maar tot mijn grote schrik lukt dat dus ook niet zodra de installatie partitie moet kiezen komt ie weer met het blauwe scherm
met weer die zelfde melding
iemand enige idee of hier nog wat aan te doen is of dat ie kaduuk is??
owja misschien wel handig om te vermelden het is een Diamond Max 10 250GB van maxtor gekocht op 2-2-05