NView op 32" LCD Geen vol beeld

Pagina: 1
Acties:

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
Beste Mensen,

zit met volgende en kan er niks echt over vinden op google of waar dan ook :S

of het al te laat en kijk er overheen ofzo.. maar heb graag jullie hulp ff nodig..

Volgende is geval:

Heb op mijn HTPC mijn 32" lcd tv aangesloten via VGA op een Gforce 4 mx440 Twinview

resolutie 1280x1024

nu heb ik alles ingesteld met Nview 28.xx Detonator Drivers (nieuwe versies werken al helemaal niet)

Clone view etc werkt allemaal prima helemaal perfect! maar krijg alleen in overlay mode me Xvid of wat dan ook maar niet full screen het lijkt alof hij de film downscaled naar lage resolutie... hij gebruikt maar ong 6/8 van het beeld ofzo

maar wil hem graag full screen op 1280x1024 of 1280x768 hebben

hoe krijg ik dat voor elkaar ? kom er nie uit |:(

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-08 05:03

Majapro

Deventer

geeft die lcd interlaced of progressive weer?

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• D3LTA
Ondersteund beide

480P 720P 1080I

maar dat doet er verder volgens mij ook niet toe....

me film wordt gewoon in overlay modus niet geupscaled naar full screen zeg maar....

en dat zou ik graag willen zien op de 1 of andere manier

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:29

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De v28.xx Detonator drivers zijn toch ook al wel erg oud! (Understatement :P ) Hoezo 'werken nieuwere drivers sowieso niet'?

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• D3LTA
Krijg me VGA kaart op de 1 of andere manier niet aan de praat met nieuwere drivers...

Vga drivers willen dan niet geinstalleerd worden...

Maar welke drivers adviseer je me welke versie ?

dan ga ik het nog een keer weer proberen....

Ik las zojuist op google dat je juist 23.xx wil je full screen Films in overlay....

kijk als het nu gewone tv was had ik resolutie gewoon verlaagd... maar goed das niet echt een optie op dit moment met een 32" lcd