Afgelopen zaterdag bevond ik mij tot mijn grote schrik in Deventer. Van die gelegenheid heb ik maar gebruik gemaakt om wat kiekies te schieten van de mensen die hun best deden op het Charles Dickens Festijn.
Gear: 20D / EF 24-70 / EF 70-200 (1 foto geloof ik)
Slim genoeg had ik m'n ISO wat aan de lage kant staan wat nog wel eens resulteerde in sluitertijden van rond de 1/30, dat had ik beter moeten doen
't zijn nogal wat portretjes geworden, maargoed: Dat vinnik nou eenmaal leuk
Het hele gebeuren was, eerlijk waar, heel erg leuk. Hoewel het sneeuwde en het koud was heb ik me prima vermaeckt
Superuitgebalanceerd is het niet allemaal, maargoed ik schiet graag 'losjes' zegmaar. Veel langer dan een paar seconden zat er gemiddeld niet tussen 'zien' en 'klik'
Brand maar los
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:
Gear: 20D / EF 24-70 / EF 70-200 (1 foto geloof ik)
Slim genoeg had ik m'n ISO wat aan de lage kant staan wat nog wel eens resulteerde in sluitertijden van rond de 1/30, dat had ik beter moeten doen

't zijn nogal wat portretjes geworden, maargoed: Dat vinnik nou eenmaal leuk
Het hele gebeuren was, eerlijk waar, heel erg leuk. Hoewel het sneeuwde en het koud was heb ik me prima vermaeckt
Superuitgebalanceerd is het niet allemaal, maargoed ik schiet graag 'losjes' zegmaar. Veel langer dan een paar seconden zat er gemiddeld niet tussen 'zien' en 'klik'
Brand maar los
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11: