Toon posts:

[WINXP] MacOsX Look

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens ergens een topic gezien waar het mogelijk was om software te downloaden die je pc omtovert in een apple look :) Wie weet wat ik bedoel? Ik kon het topic niet vinden maar mochten jullie zelf tips hebben en screenshots, dan zijn deze natuurlijk ook welkom.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Windowblinds heet dat prog. Typ het in bij google en klaar is kees. Ha je ook zelf kunnen doen denk ik :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

FlyAKite OSX?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:34:
Windowblinds heet dat prog. Typ het in bij google en klaar is kees. Ha je ook zelf kunnen doen denk ik :)
Ik had er misschien bij moeten zeggen dat ik graag een gratis programma zoek ;)
Het liefst ook nog een oplossing die je computer niet zo traag maakt :P

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Het is een gratis prog.

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 09:48

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:33:
Ik heb eens ergens een topic gezien waar het mogelijk was om software te downloaden die je pc omtovert in een apple look :) Wie weet wat ik bedoel? Ik kon het topic niet vinden maar mochten jullie zelf tips hebben en screenshots, dan zijn deze natuurlijk ook welkom.
Ik vond het nog altijd geniaal hoe mensen de interface van Mac OsX willen imiteren op hun Windows-systeem. Maar wat je nodig hebt is FlyakiteOSX

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Mja, dit had je met enig Google-werk ook wel zelf kunnen vinden. De eerste hit biedt al een aantal applicaties die doen wat jij wilt. De 2e hit biedt een alles-in-1 oplossing aan, die en freeware is, en volgens mij precies doet wat jij wilt. ;)

Ik zou je willen aanraden om Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door te lezen, alsmede Software Algemeen - Beleid, over wat we verwachten voor je hier een topic opent op GoT.

Deze gaat dicht omdat je overduidelijk niet gezocht hebt. Check zo ook je mail nog even. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.