Toon posts:

[FlashMX] Unexpected File Format bij het openen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor van meerdere mensen in mijn vrienden/kennissenkring die Macromedia Flash gebruiken dat ze heel vaak de foutmelding: "unexpected file format" krijgen! Nu heb ik GOT even door gesearcht en het internet.. vaak komt de reply van: ja dan zal je wel niet de LEGALE versie van Flash hebben. Of het is gemaakt met een oude versie van Macromedia Flash.

Nu heb ik toevallig Flash MX legaal (moet van bedrijf waar ik werk) :) en ik krijg die melding ook super vaak, ZELFS bij projekten die ik zelf gemaakt heb.. of andere mensen met een legale Macromedia Flash MX ligt het nu aan mij of maakt Macromedia een programma wat gewoon weg niet 100% functioneerd? Het is namelijk mateloos frusterend dat als je maanden aan een projekt bent bezig geweest het daarna ineens niet meer te openen is!

Kunnen meer mensen zich hier in vinden of kraam ik onzin uit :? zo ja, licht het even toe! ;)

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:26

orf

unexpected file format betekent precies wat het zegt. Kan dus tal van oorzaken hebben. Een bestand kan corrupt zijn, etc.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

De enige keren dat ik um krijg is wanneer ik een bestand in een oudere versie van Flash probeer te openen. Verder echt nooit. Stuur MacroMedia een mailtje anders.

[ Voor 13% gewijzigd door OzBoz op 21-12-2005 00:07 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Overigens kan deze vraag net zo makkelijk in SA, aangezien het om de software zelf gaat. Ik heb je titel ook wat beschrijvender gemaakt, denk daar voortaan aan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.