Ik heb onlangs een geluidskaartje van Trust gekocht omdat ik toch wel erg veel last ondervond van ruis op mijn AC97 onbourd sound. HIj werkt goed, sound is stukken beter dan onboard chippie. Nu wil ik echter mijn Headset aansluiten op het frontpanel van mijn kast, die op zijn beurt zit aangesloten op mijn moederbord ( ABIT ic7 max3). Maar nu heb ik dus geen geluid.
Ik zou graag willen dat ik geluid heb (I/O) via mijn geluidskaart op mijn frontpanel. Kan ik dit softwarematig instellen of moet ik frontpanelconnector aansluiten op mijn pci kaartje.
In de handleiding is niets te vinden wat lijkt op frontpanelpinnetjes. Betekent dit dan ook dat het niet kan? Ik heb wel een AUX aansluiten en nu las ik in bepaalde fora over andere kaartjes dat het soms hierop aangesloten kan worden, mits bekend is welk pinnetje elk is.
Heeft iemand dit kaartje (op zijn frontpanel aangesloten)?
Ik zou graag willen dat ik geluid heb (I/O) via mijn geluidskaart op mijn frontpanel. Kan ik dit softwarematig instellen of moet ik frontpanelconnector aansluiten op mijn pci kaartje.
In de handleiding is niets te vinden wat lijkt op frontpanelpinnetjes. Betekent dit dan ook dat het niet kan? Ik heb wel een AUX aansluiten en nu las ik in bepaalde fora over andere kaartjes dat het soms hierop aangesloten kan worden, mits bekend is welk pinnetje elk is.
Heeft iemand dit kaartje (op zijn frontpanel aangesloten)?
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth