Toon posts:

Func1030 vs Sharkoon Xurface

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
is er iemand van jullie die toevallig is overgeschakeld van een Func (1030) muismat naar een Sharkoon Xurface. Dit aangezien mijn 30 euro dure Func surface versleten is na ongeveer 6 maanden gebruik. En nu mijn 2e Func surface ook al na ongeveer dezelfde tijd. Dat is 60 euro voor 1 jaartje gamen... Aangezien ik dit veel vind ga ik liever over op wat goedkoops, zoals de Xurface, 5 stuks voor 5 euro. Dat is een wereld van verschil.

Ik heb tests gevonden op internet en hij komt er meestal wel goed uit. Maar muismat is een kwestie van gevoel etc dus een review zegt niet alles.
Daarom zou ik graag willen weten wie er daadwerkelijk is overgeschakeld van een Func1030 naar een Sharkoon Xurface. Op de Func gebruikte ik altijd de fijnste kant (dus niet die ruwere!).
Dus wie is overgeschakeld en wat vind je ervan? Doen of niet doen?
Of weet nog iemand een goedkoop alternatief wat op de Func lijkt? (Dus niet gewoon een goede muismat, die reviews kan ik vinden, maar iets wat qua gevoel veel lijkt op de fijne kant van de Func)

Bij voorbaad dank.

Verwijderd

Topicstarter
BTW ik heb dit in combinatie met Hyperglidez gebruikt. Daar heb ik ook al 3 pakjes van opgemaakt. Is dit wel normaal zoveel slijtage in zon korte tijd? Opzich alles werkte nog wel toen het versleten was maar ik voelde gewoon de remming, en dat speelt niet lekker als je op wat hoger niveau wilt spelen..

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
beetje raar.. Ik heb ongeveer 2 jaar met mijn fUnc gedaan (ook een 1030) en heb hem toch wel heel veel gebruikt. Maar ik zou gewoon die dingen kopen, voor 5 euro kan je moeilijk een beul vallen.

ik ga nooit meer iets anders dan een func gebruiken. Heb talloze geprobeerd maar ik blijf hierbij

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik ben van een func naar een corepad eyepad overgegaan (15 euro maar ofoz), en ik moet zeggen dat het weinig verschil maakt terwijl die eyepad 3 a 4 keer zo groot is en de ook nog een paar euros goedkoper. Zoals je zelf al zegt is het heel erg afhankelijk van persoonlijke voorkeur, ik zou gewoon keer naar een winkel gaan waar ze veel muismatten hebben liggen en het even proberen :) (of bij een vriend proberen ofzo)