Dag allemaal,
Sinds kort heb ik een LG 26LX2R gekocht als monitorgebruik
Tv ziet er prachtig uit. Maar ik krijg geen beeld via DVI.
Ik heb dus gelezen dat er 2 soorten dvi kabels bestaan,
dat zijn dvi-d single/dual (dual heeft hogere resolutie) link (digitaal) en dvi-i single/dual link (digitaal en analoog) . De kabel die bijgeleverd was met de LG is een dvi-d single kabel, daarmee geeft hij geen signaal. Dus ik heb een dvi-1 single besteld (kon geen dvi-i dual vinden) maar dat lukte ook niet.
Verder kijken en kwam een dvi-d dual tegen,dat lukte ook niet.
Ik heb asus gemaild maar hun zijn zo laks met werken
Enige wat nog niet uitgeprobeerd is is de dvi-i dual kabel. Ik hoop dat het daarmee zou lukken.
Maar stel als het niet lukt,wat moet ik dan doen
Wat zou precies het probleem zijn. plz help me
Oja tv doet met de bij asus meegeleverde connector (dvi -> vga), maar het beeld is zeker niet digitaal.
Sinds kort heb ik een LG 26LX2R gekocht als monitorgebruik
Tv ziet er prachtig uit. Maar ik krijg geen beeld via DVI.
Ik heb dus gelezen dat er 2 soorten dvi kabels bestaan,
dat zijn dvi-d single/dual (dual heeft hogere resolutie) link (digitaal) en dvi-i single/dual link (digitaal en analoog) . De kabel die bijgeleverd was met de LG is een dvi-d single kabel, daarmee geeft hij geen signaal. Dus ik heb een dvi-1 single besteld (kon geen dvi-i dual vinden) maar dat lukte ook niet.
Verder kijken en kwam een dvi-d dual tegen,dat lukte ook niet.
Ik heb asus gemaild maar hun zijn zo laks met werken
Enige wat nog niet uitgeprobeerd is is de dvi-i dual kabel. Ik hoop dat het daarmee zou lukken.
Maar stel als het niet lukt,wat moet ik dan doen
Wat zou precies het probleem zijn. plz help me
Oja tv doet met de bij asus meegeleverde connector (dvi -> vga), maar het beeld is zeker niet digitaal.
[ Voor 4% gewijzigd door nakata24 op 20-12-2005 21:21 ]