Toon posts:

ti4400 128mb of fx5500 256mb ???

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een agp ti 4400 128 mb en heb een fx5500 256 gekocht agp.
nu weet ik niet of dit wel zo slim was, kan hem nog terugbrengen. hij had daar nog een radeon liggen maar die was maar 128mb, welke andere agp kaart raden jullie aan heb namelijk geen pci-e

ga binnenkort moederbord vervangen maar wil deze toch nog gebruiken.

dus...

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-08 15:37

Just_I

What did you just say?

Weet je welke radeon kaart 'hij' nog had liggen?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
denk een x300 van club3d voor rond de 50 euro

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Just_I schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:52:
Weet je welke radeon kaart 'hij' nog had liggen?
Vrij belangrijk om te antwoorden ja. De hoeveelheid geheugen zegt weinig bij low end kaarten. Een FX5500 heeft genoeg aan 128MB aangezien hij de textures die in 256MB zouden opgeslagen kunnen worden toch niet snel genoeg kan verwerken.

Volgens een aantal reviews is de FX5200 Ultra iets sneller dan de Ti-4200 in DX9.0 en ik geloof dat de FX5500 een licht opgevoerde FX5200 is.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-08 09:11
zorg je eerst voor een topicstart die niet zo vaag is...Afgezien van het feit dat de rest van je specs er nog toe doet (want je wil geen overkill uiteraard). En ja, die kaart was een miskoop, je moet zowiezo gaan denken aan een 6600(GT) voor een redelijke upgrade. Tenzij je een Radeon 9800pro kan krijgen voor een euro of 75, dan is dat ook meegenomen. Lees nu dat je een X300pro kan krijgen. Op zich...een bagger kaart. Maar daarom, wat zijn je wensen, en wat is je budget. Anders kan ik alleen maar gokken.

[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 20-12-2005 20:59 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik heb het idd vaag gesteld maar heb nu de info die ik zoek.

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:05:
Bedankt, ik heb het idd vaag gesteld maar heb nu de info die ik zoek.
Wat goed dat je dat nu inziet :P :+

Verwijderd

altijd wel leuk die mensen die bij m'n stagewinkel binnenkomen lopen van 'ik zoek een 256MB kaart'. Dan bied je een goed alternatief aan (bijv. een GeForce 6200 128MB) blijven ze erbij dat 256MB bij bijv. een FX5200 gewoon beter is.

Goed dat jij het gelijk snapt dan maar ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen
Welke videokaart moet ik kopen

Dit is zo ongeveer de meest gestelde vraag in V&B. Er wordt een bedrag genoemd en daar moet een videokaart bijkomen.Wat ook veel gebeurt is dat er 2 of 3 kaarten genoemd worden en verder wordt er geen informatie gegeven. Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten als je een videokaart gaat kopen, deze dingen kun je heel goed zelf uitzoeken. Met de search van www.tweakers.net vind je bergen vol reviews van videokaarten. Als je dat eerst doet hoef je waarschijnlijk niet eens topic erover te openen.

[...]

In principe gaan alle "welke videokaart moet ik kopen?"-topics op slot. Het heet hier Gathering of Tweakers en van een tweaker mag toch wel verwacht worden dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken.
Bij deze dus... Wat je hier vraagt kun je met enige inzet zelf uitzoeken. Zie voor meer tips de volledige tekst van V&B FAQ - Welke videokaart moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.