Sims 2 loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Zoals de titel al zegt loopt Sims 2 (jaja, legaal) vast bij mij. Ik kan nog geen 5 minuten spelen en hij hangt.
Ik heb het 2 keer geprobeerd en beide keren liep hij vast terwijl ik een persoon aan het maken was, maar op 2 verschillende momenten.

Alles hangt: zowel beeld als geluid staat stil (geluid hapert dus).

Ik heb meteen ff op de ati site gekeken en zag nieuwe drivers staan, die erop gezet, maar het werkt niet...

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Misschien instabiel door mijn overclocks? OC's zijn wel mem-test, prime, 3DMark05, NFS MW, GTA SA en andere games stabiel.

Specs:
A8N-E
a 64 3200+ @ 2,65 gig met Big Typhoon
512 DDR merkloos, Nanya
Seagate Barracuda 7200.8, 250 gig
Asus x850PRO PCIe, 256 MB @ 570 core / 610 mem
Tagan i-Xeye, 420 watt
Dvd speler en brander
Temps zijn allemaal in orde, daar ligt het niet aan...

Edit: misschien niet onbelangrijk:
Ik heb De Sims 2 op mijn E: (Games) partitie geinstalleerd. Tijdens de installatie zei hij "De Sims installeert 325 MB op uw C: schijf" (ofzoiets). Hieraan kan het misschien ook nog liggen -> dat hij van 2 partities moet laden. Het lijkt me niet, maar ik meld het maar even :)

Edit 2: ok, hij staat nu op C: en het probleem is er nog steeds, moet dus ergens anders aan liggen. Het enige wat altijd hetzelfde is:
- Bij het maken van een karakter.
- Bij een bepaalt punt in het liedje.
Als hij vast loopt hoor ik continue dezelfde piep (toon) herhaald worden, dit is eigenlijke de enige hou vast.

Edit 3: Ff een nieuw stadje gemaakt: geen probleem, daarna wou ik een sim maken en binnen 10 seconde hing die.
- Geluid uitgezet.
- Beeld alles op laagste qualiteit.
Ik snap er echt niks meer van. Op mijn oude pc werkte hij wel goed, deze pc is veel beter en freezed 'm elke keer :?

Niemand die me kan helpen?

[ Voor 40% gewijzigd door WingsOfFury op 20-12-2005 22:43 ]

Verwijderd

Zonder enige kennis van Sim 2, maar heb je gekeken of er patches van de Sims 2 zijn?

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Zat er al aan te denken, maar omdat hij het eerst wel deed had ik nog niet echt gezocht. Ik zie nu dat er wel 1 is ja, zal die ff patchen, hopelijk doet hij het dan :)

Ik heb hem nu gepatched en gelijk de muziek in het familie menu uitgezet, zo werkt hij iig goed.

Alleen nu kan ik niks bouwen :? Ik kan wel spulletjes (stoelen enzo) neer zetten, maar muren of vloeren kan ik niet bouwen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 45% gewijzigd door WingsOfFury op 21-12-2005 16:25 ]

Verwijderd

Alleen nu kan ik niks bouwen Ik kan wel spulletjes (stoelen enzo) neer zetten, maar muren of vloeren kan ik niet bouwen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Koop anders even de legale versie van het spel. Met de crack kun je inderdaad geen muren en vloeren bouwen. |:(