Hey,
Ik heb een probleem, in de woonkamer hebben wij een pc met windows media center en via een netwerk halen we alle muziek van mijn pc. Dit gaat allemaal goed maar er is dus een probleempje, als ik de pc opstart of een koude boot dan moet ik elke keer mijn gebruikers naam en password invoeren (om in Deze pc, met de muziek) te komen, ook geen password instellen werkt niet (dan wilt hij zelfs helemaal niet)
. Licht dit aan de settings op de pc van de muziek (en zoja wat moet ik dan veranderen) of kan ik iets op de media center installeren of in regje zetten zodat hij mijn gebruikers naam en wachtwoord onthoudt en als de pc opstart automatisch inlogd? alvast bedankt voor de hulp
(kon op google alleen iets ingewikkelds vinden met een batch bestand ofzo
)
Ik heb een probleem, in de woonkamer hebben wij een pc met windows media center en via een netwerk halen we alle muziek van mijn pc. Dit gaat allemaal goed maar er is dus een probleempje, als ik de pc opstart of een koude boot dan moet ik elke keer mijn gebruikers naam en password invoeren (om in Deze pc, met de muziek) te komen, ook geen password instellen werkt niet (dan wilt hij zelfs helemaal niet)
(kon op google alleen iets ingewikkelds vinden met een batch bestand ofzo