sinds kort heb ik een x-fi geluidskaart een platinum welteverstaan. daarbij zit dus ook een afstandsbediening, welke ik graag wil gebruiken. onder het meegeleverde entertainment center werkt deze vanzelfsprekend naar behoren, nu is alleen het probleem dat ik ook nog eens een tv kaart heb, die niet werkt in dat enternainment center maar wel in mc van windows.
na enig zoeken ben ik erachtergekomen dat je dit met de keymaps kan doen welke te vinden zijn in de folder van het entertainment center.
ik heb flink gezocht op internet maar geen keymap voor mc kunnen vinden (ehshell.key) voor de x-fi en mc samen. misschien zijn hier nog enkele tweakers die hetzelfde probleem kennen. en mij misschien kunnen helpen.
ik zoek namelijk momenteel de KeyEventRemap voor de stop/eject knop.
volgens mij is de keyevent id : 6924 en anders is dit 6911
ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen
ik ben dr achtergekomen dat t keyevent 6924 is. welke die andere is nog niet naar gekeken
na enig zoeken ben ik erachtergekomen dat je dit met de keymaps kan doen welke te vinden zijn in de folder van het entertainment center.
ik heb flink gezocht op internet maar geen keymap voor mc kunnen vinden (ehshell.key) voor de x-fi en mc samen. misschien zijn hier nog enkele tweakers die hetzelfde probleem kennen. en mij misschien kunnen helpen.
ik zoek namelijk momenteel de KeyEventRemap voor de stop/eject knop.
volgens mij is de keyevent id : 6924 en anders is dit 6911
ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen
ik ben dr achtergekomen dat t keyevent 6924 is. welke die andere is nog niet naar gekeken
[ Voor 6% gewijzigd door Milenko op 21-12-2005 11:28 ]